Gisteren helaas vruchtzakje verloren..met 5.2 weken Ik heb in mijn vorige zw schap trombose gehad waardoor ik fraxiparine moest spuitenen ook nu weer Dag na dat ik begonnen ben met spuiten begon ik bloed te verliezen...woensdag...en zaterdag ging het echt mis. Heb ook dinsdag inwendige echo gehad om te kijken of ze al wat zagen..nu heb ik vragen...komt de mk door fraxi...inwendige echo of is het gewoon "pech" Ik loop met die dingen in mn hoofd ben soms stuk van verdriet....ook al was het nog zo pril Ons sterretje was zo gewenst en zo welkom
Het lijkt mij niet dat dit van de inwendige echo kan komen. Anders zouden ze dit niet doen bij de VK.. Heb je je VK gebeld met deze vragen? Zij kan jou het beste hierbij helpen.
Mk komen niet door inwendige echo's of fraxiparine. Waarschijnlijk is er helaas bij de aanleg al wat fout geweest. Heel veel sterkte meid..
Ik weet ook wel dat t niet daar van is...maar je gaat toch piekeren. Gister bij gyn geweest bm schoon. Dus mogen weer verder..... Bedankt voor jullie reacties