Heb ik nu een miskraam ofniet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Catelijntje, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Afgelopen Zaterdag verstapt op de trap en paar treden naar beneden gedenderd en met mijn buik op de betonnen trede terechtgekomen. Had daarna last van een beetje ''buikpijn''. Zondagavond seks gehad en daarna inlegkruisje in mijn ondergoed gedaan wegens ''lekkage'' ( sorry dat ik het zo zeg ) in plaats van ... ondekte in een beetje waterig bloed in me ondergoed. Maandagmorgen bij het wakker worden naar de wc geweest en bij het afvegen klein beetje weer van dat waterige bloed. Onder het koken van avondeten voelde ik wat ''vallen'' in me ondergoed en keek en weer wat bloed. Verloskundige gebeld en na uren gewacht te hebben op het telefoontje terug kan ik Woensdag 4e om 13:45 terecht in plaats van 26 Juni aanstaande. Later op de avond heel klein beetje bruinverlies. Ik kan eigenlijk niet wachten tot Woensdag voor mijn gevoel duurt dat nog veels te lang. Ben ook me zwangerschapsyptomen op 1 slag kwijt.

Maak ik mezelf gek om niks om is of wordt dit toch een miskraan?

Ps: Sorry voor het lange verhaal maar pieker mezelf suf kan er niet van slapen.

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Tjsah meid.. Ik weet het niet. Gevaarlijk om uitspraken hierover te doen. De baby kan wel tegen een stootje, maar als je én buikpijn hebt én bloedverlies.. Dat is meestal niet zo'n goed teken.

Nogmaals, ik vind het moeilijk om hierover iets te zeggen! Ik vrees dat je gewoon woensdag moet afwachten.. De symptomen kunnen weg zijn, omdat je er teveel mee bezig bent.. Het gebeurt ook weleens dat je symptomen weg zijn en vervolgens een paar dagen later weer beginnen!

Wat zei de VK erover dan? Zei zij niets hoe groot de kans is dat je een miskraam krijgt icm al je klachten?

Succes en sterkte!!

3. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ze zei (over de telefoon) dat ze moest helpen met een bevalling en dat ze geen tijd voor me had. Dat er Woensdag wel een echo gemaakt kon worden. Ik vroeg aan haar of ze niet een vroegtijdige echo kon maken omdat ik niet een maand blij wil zijn met iets wat er waarschijnlijk niet "zit".
    Toen zei ze dat.

4. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Het kan helaas nog twee kanten opgaan. Valt inderdaad niet veel over te zeggen. Begrijp wel dat het rot is die onzekerheid, hopelijk is het snel woensdag en krijgen jullie goed nieuws!

5. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Hmm als ik jou was, zou ik dan nog eens op de lijn gaan bij de vk.. Lijkt erop dat ze erg druk was en dat ze jou een beetje afpoeierde.. Misschien als je nu nog eens belt met dezelfde vraag dat ze je dan een wat uitgebreider antwoord kan geven??

Nogmaals sterkte, ik hoop dat alles in orde is!

6. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Yes, alles in orde. Verloskundige zei dat ''het'' een trage hartslag hard maar dat dat hoort bij dat aantal weken. Happy:D

7. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Fijn!!!!
    Opgelucht en nu weer verplicht genieten :D:D

8. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Gelukkig meid!! Mooi zo!

9. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Super meid!:D Gefeliciteerd!
    Van vallen met dit termijn kun je ook geen mk krijgen..
    Ik ben in December gevallen met de fiets op een paal terwijl ik rond de 6 weken zwanger was, en nog geen week later ging het mis..dus ik dacht dat het daardoor kon komen, Maar toen bleek dat er amper een kindje aanwezig was dus het was al een paar weken mis.. maar je beebje zit nu nog lekker verstopt achter je schaambot;)

10. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Vandaag een miskraam gehad...alsnog :x

11. peelen1981

peelen1981 Actief lid

15 jun 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    Beetje laat maar alsnog heel veel sterkte

12. mamavanvlinder

13 jun 2013
    27
    0
    0
    Kaartleggen, engelen
    NULL
    Ik lees net je verhaal. Werd zelf zenuwachtig, had schrik dat het verhaal verkeerd zou aflopen. Dan las ik jou berichtje dat alles in orde was. En dan toch nog, je allerlaatste bericht, toch een miskraam. Ik wil jou veel sterkte wensen en moed om deze periode door te raken.

Troostende knuffel

13. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Dankje... Ik verlies nog steeds redelijk wat bloed en vanavond een flink groot stolsel/weefsel/Embryo??? verloren... Zou het nu bijna over zijn..?

Deel Deze Pagina