kloven

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mwjalloh, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    ik heb lang gewacht om dit te posten omdat het nogal een genant probleem is, maar ik hoop dat er iemand is die tips heeft voor mij.
    sinds de bevalling heb ik last van een anale kloof, het is ongelooflijk pijnlijk! de dokter kan niks doen, er is een middel wat helpt maar dat mag niet gebruikt worden omdat ik bv geef. help, iemand tips?

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

zat er niet een klein tubbetje in een of ander pakket van de kraamhulp ofzo? Ik heb heel veel tubbetjes langs zien komen

3. Eefje1

Eefje1 Lid

12 nov 2007
    70
    0
    0
    hey,

wat vervelend en wat raar dat je dokter je niets kan geven, waarom vraag je het niet aan de verloskundige?
    als het goed is moet je daar ook nog op controle of ben je daar al geweest
    kan je er niets iets van bepanten creme? of sudocreme? op smeren
    anders misschien bij de apotheek vragen, want zo is het ook geen doen toch.
    succes

gr eefje

4. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    nee ze zeiden dat ik moest stoppen met bv maar dat weiger ik gewoon want als ik stop heb ik geen garantie dat het overgaat met die zalf. Ik heb nu een homeopatisch middeltje gehaald bij de apotheek. ik vind het erg slordig dat er niets aan word gedaan, als ik niet stoppen wil met bv moet ik het maar aanvaarden zoals het is, daar komt het op neer. maar goed, lang leve het internet daar heb ik dat homeopatische middeltje gevonden en ik hoop zo dat het overgaat.

5. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    calendula zalf van weleda. Helpt echt heel erg goed bij anale kloofjes en schraalheid. Kan je bij de natuurwinkel halen.
    Sterkte!

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat is een anale kloof precies?

7. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Heb je al eens bioforce creme van dokter vogel geprobeerd? Werkt vaak voor zulke dingen......

8. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    google eens op fissuur ani, het is gewoon een kloof maar dan inwendig, erg pijnlijk en slecht te genezen. :(

Deel Deze Pagina