Hi meiden, ik hoop dat ik het in het goede forum plaats. ik heb een vraagje. Ik ben nu vandaag precies 1 week overtijd, ik ben de afgelopen weken bijna 10 kg afgevallen. Niet dat me BMI te hoog was, maar omdat ik beter in me vel wil zitten. nu is het zo dat me menstruatie al best wel even wegblijft, ik heb wel seksueelcontacg gehad met me vriend, dit was na de eisprong want ik voel die altijd, en was met condoom. Ik heb om de 2/3 dagen een test gedaan, gewoon voor de zekerheid. En die zijn allemaal negatief geweest, er zat nog geen twijfelgeval tussen. weet iemand of het van het afvallen kan komen dat me menstruatie uitblijft? Ik las op internet dat het kan alleen als je echt kilos afvalt, nu valt dat vanuit mij ook wel mee, maar heb me voedingspatroon best wel aangepast. ik ga voor de zekerheid donderdagochtend nog een test doen, heb er vanmorgen ook een gedaan een early test en die was negatief. Kan iemand me misschien helpen? fijne avond nog! X
Goedemorgen, Als je 10 kilo afgevallen bent en je bmi was niet te hoog.. dan is dat best flink ik ben een poosje geleden 8 kg afgevallen in 2,3 maanden tijd en toen kwam m'n menstruatie ook een week later dan gedacht dus het kan zeker! Als je meerdere negatieve tests hebt terwijl je overtijd bent, kan je er volgens mij met een gerust hart van uit gaan dat je niet zwanger bent.
Ik heb nu een heel klein beetje licht roze bij me afscheiding zitten. Is dat het teken dat ik ongesteld ga worden?
Mogelijk. Crashdieten is niet goed voor je, ook niet voor je hormoonhuishouden. Dus grote kans dat het crashen je eisprong heeft uitgesteld en je nu ongesteld wordt idd.
Ik ben helaas nogg steeds niet ongesteld. Wel nog test vandaag vanmorgen. Alleen ik maak me zelf denk ik helemaal gek..