Hallo, Ik gebruik sinds 2012 de mirena. Nooit meer ongi geweest maar sinds een paar dagen last van rugpijn, krampen, misselijk zijn. Vandaar dat ik er een test heb gedaan. Wat denken jullie? Liefs
Hmm ik denk wel wat te zien maar kan niet zeggen of het een indroger is of niet. ik zou over enkele dagen nog eens testen! Benieuwd! Succes!
Volgens mijn is het een gele vlek. Niet goed doorgelopen. Ik zou even "spoelen" met een paar druppels water in het gaatje. Een echt streepje blijft dan staan.
Van veraf lijkt het een streep, maar bij flink inzoomen zie ik ook een gele vlek en totaal geen streep. Spoel even door met wat druppels water en plaats dan eens een nieuwe foto?
Ik zie ook wat maar tis idd niet helemaal duidelijk of ie nou roze is of niet. Ik zou morgenochtend of over een paar dagen nog een keer testen.
Volgens mij is het geen gele vlek, ik zie het streepje daarnaast staan. Maar goed, misschien zit ik er wel naast? Hierbij 2 foto's van dichterbij genomen. Liefs
Op de tweede foto zie ik wat je bedoelt. Kun je er drie druppels water door laten lopen dan verdwijnt het gele
Waarom doe je geen nieuwe test ipv nieuwe foto's van een oude test te plaatsen? Opnieuw testen en camera gereed houden. Binnen de tijd foto maken en hier plaatsen. Succes!