Bloed in wachtweek?

Discussion in 'Zwanger worden' started by SNB, May 31, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SNB

SNB Fanatiek lid

Jun 26, 2022
    1,043
    903
    113
    Female
    Beetje een vies verhaal maar ik zit echt ff in de piepzak.. hopelijk kan iemand mij helpen.
    22 mei op vakantie gegaan en ik had geen ovulatietesten mee genomen want, ik wilde het even loslaten. Nou merkte ik 23 mei vruchtbaarslijm op maar door pcos kan het soms wel dat pas een week later m'n eisprong is of de dag erop al.. Ik weet dus niet wanneer en of ik een eisprong heb gehad maar gezien het slijm wel. Nu heb ik vanaf de 28ste al heel licht 'bloed' verlies.. verschillend heel licht roze en soms beetje bruin oud bloed met soms beetje slijm, vooral met afvegen merk ik dit op. Ook voel ik heel soms beetje druk aan m'n rechter eistok? Wat kan dit zijn? :(

2. SNB

SNB Fanatiek lid

Jun 26, 2022
    1,043
    903
    113
    Female
    Niemand?

3. MamaIV

MamaIV Bekend lid

Oct 28, 2022
    659
    410
    63
    Female
    Kan me voorstellen dat het onzekerheid brengt. Stel dat de 23e/24e je ei wel sprong, zou het misschien met een vroege innesteling te maken kunnen hebben? Ik zou wel - indien de pijn blijft - even je huisarts raadplegen.

SNB likes this.
  4. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

Mar 21, 2023
    1,018
    786
    113
    Female
    Ik weet niet precies hoe regelmatig je bent ivm je pcos, maar dit soort slijmverlies heb ik soms ook wel tijdens mijn eisprong! Het zou dus kunnen dat die net pas heeft plaatsgevonden.

Share This Page