Wie o wie kan even met mij meekijken?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by SeaShell, Feb 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik ben op 31-01-12 gestopt met de pil.
    op 03-02-12 kreeg ik mijn onttrekkingsbloeding van de pil

nu zit ik op CD 25, en heb vanaf dag 11 getest met ovulatietesten.
    oa met ovulatietesten van zwanger en kids en sensitest
    ik kon maar geen ei ontdekken, en heb voor de zekerheid gister de extra gevoelige sensitest ovulatietesten besteld

ik zit nu op CD 25 en dacht ik doe ff de extra gevoelige ovulatietest voor de grap, en toen zag ik binnen 10 seconde ineens 2 dikke lijnen :$:$ ik dacht dat er iets mis was met mijn ovutesten en heb toen een ''gewone'' sensitest ovulatietest gedaan en daar verscheen ook een redelijke paarse lijn

hier de foto's;

denken jullie dat mijn ei er nu aankomt?

hier ook een overzicht van de ovutesten van zwanger en kids van de afgelopen dagen, en helemaal onderaan de ovulatietesten van vandaag ( de gewone sensitest en de extra gevoelige)

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Edit: ik keek verkeerd je hebt je testen net andersom dan hoe ik ze altijd heb.

Je onderste lijken inderdaad positief te worden, denk morgen knal positief en dan overmorgen je ei.

3. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Begin maar met klussen je ei zit eraan te komen

4. SeaShell

Aaaaah kan het gewoon bijna niet geloven :D
    Ik dacht ik stop met testen, want mijn ei komt toch niet omdat ik al op CD 22 zit hihi
    Maar kreeg de extra gevoelige testen binnen en dacht ff voor de gein proberen :D

Ben zo blij dat mijn lijf werkt omdat ik ook problemen heb met mijn schildklier waardoor je soms geen eisprong krijgt
    Vorige keer duurde het een maand of 6/7 voordat ik weer ongesteld werd na het stoppen met de pil

Thnkx meiden!

5. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Binnen 12 tot 24 springt je eitje als je een piek hebt, en die heb je duidelijk op de test. Veel klusplezier dus ;)

6. SeaShell

heb meteen even mijn banner aangepast nu dat ik weet dat mijn ei eraan komt :D ben zoooo blij, niet normaal :D

7. SeaShell

net weer getest en de streepjes worden veel lichter. dus dan zal dat mijn piek wel zijn geweest?

als er nog een 2e streepje te zien is, komt mijn ei er dan nog aan of is die dan al 100% zeker geweest omdat mijn piek gisteren was?

8. SeaShell

wie kan er even meekijken?

boven: ovutest 25-02
    onder: ovutest 26-02

9. SeaShell

boven: ovutest van 27-02 ( vandaag)

onder: totaaloverzicht ingedroogde testjes

wanneer krijg ik nu mijn ei of heb ik mijn ei gehad?

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    euhm afgelopen nacht toevallig geklust ;)?

Volgens mij (maar er zijn meiden die dit zeker weten veel beter weten!) is het zo dat je lh piek niet gelijk loopt met je eisprong. Dus je piek was gisteren, dan sprong vannacht of springt vandaag of morgen je ei.. Aan mij heb je niet veel zie ik wel. Nu twijfel ik zelf!

Ik ga me hier maar niet mee bemoeien haha.. Sterkte, en ik lees nog ff mee om mijn kennis weer op te vijzelen!

11. SeaShell

dankjewel Apie!!! gistermorgen wel geklust en had gisteravond wel last van een soort bal gevoel in mijn lies en kon moeilijk zitten

maar dit is pas mijn 1e eisprong na het stoppen met de pil, en de vorige keer was ik eigelijk meteen zwanger dus ken het gevoel niet zo goed :)

lastig als de ovutesten bijna 3 dagen positief blijven en een man die moet werken en weinig tijd heeft haha

12. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Nou als je 24 en 25 tot vandaag heb geklust dan heb je grote kans...

13. SeaShell

we hebben de 25e en 26e geklust, dus hoop dat dat genoeg was, alleen is hij nog steeds positief. hoop dus echt dat mijn ei al geweest is haha, maar doe vanavond nog een ovutest om te kijken of de lijn dan minder is

14. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Bij mij was 2 dagen positief en daarna werd minder, maar ik heb ook keer gehad dat het tot nod positief bleef en toen was ik dus zwanger, maar bij deze zwangerschap werd hij na 2 dagen lichter. Nou hopen dat het je is gelukt deze keer.

15. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

Jan 27, 2012
    961
    0
    0
    Moeilijk maar hij lijkt op de 25e het duidelijkst denk ik ? maar op foto is dat natuurlijk wel moeilijk te zien.

Je hebt goed geklust neem ik aan ;) ?
    want na een knaltest heb je binnen 24-36 uur je eisprong als ik het goed heb. Maar helaas heb ik er niet heel veel verstand van ;)

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Als ik zo kijk naar je testen zou ik zeggen dat jij piek is begonnen 25-2..en dan binnen volgens mij binnen 24-48 uur springt je ei..

dus mogelijkheid dat je ei is geweest, dus hopelijk heb je geklust??

17. SeaShell

Hey meiden

Vind het ook erg moeilijk om te zien
    25-02 en 26-02 hebben we geklust, vandaag ging helaas niet :p
    Dus ik hoop echt dat mijn ei al is geweest ook al is hij vandaag nog positief

Ik dacht altijd dat als je ei is geweest de ovutesten direct negatief werden?

18. SeaShell

Heb even goed gekeken bij vraag & antwoord op de sensitest site:

Bij sommige vrouwen verdwijnt het LH hormoon niet direct na de LH piek uit het lichaam en kan het een aantal dagen duren voordat de ovulatietest weer negatief aangeeft. Soms duurt dat zelfs tot aan de menstruatie. In die periode blijft ook de ovulatietest soms positief aangeven of in elk geval zo donker dat je denkt dat je een 2e LH piek hebt gevonden. In eerste instantie vind je dus een piek, daarna een paar dagen een kortstondige afname en dan opnieuw donkere streepjes op de ovulatietest. Je moet er dan vanuit gaan dat de eerste piek die je vindt de LH piek is. Zodra je 2 donkere strepen krijgt op je ovulatietest voor de eerste keer in je cyclus heb je je LH piek gevonden. Dit is het moment dat je de grootste kans hebt om zwanger te worden. In principe kun je daarna stoppen met testen.

19. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

Jan 27, 2012
    961
    0
    0
    Oh goed nieuws dan :)
    Ik had het vorige maand ook die testen werden eigenlijk maar een klein beetje lichter.. en ja hoor ik bleek zwanger te zijn.
    Was de 1e rond en 1e maand dat wij testn gebruikten dus weet niet of het zo is als je niet zwanger bent.

:) maar je hebt iig genoeg geklust denk ik hoor :)

20. SeaShell

pff.. dat LH blijft wel lang in mijn lichaam

ik weet dat iedere man en vrouw standaard LH in zijn of haar lichaam heeft, maar voord 23-02-12 waren mijn testen spierwit en had ik geen tweede streepje, en nu blijft hij aanwezig..

bij vrijwel iedereen word hij toch vrijwel wit direct na de eisprong? ben nu gewoon bang dat ik mijn ei nog niet gehad heb :)

Share This Page