hoi dames, ik zit met het volgende.. afgelopen 26 maart had ik mijn NOD, ik heb een cyclus die kan verschillen tussen 29-31 dagen. de eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 24 februari. 1 dag voor mijn NOD had ik bij het afvegen heel licht roze slijm verlies (niet veel).. ik heb die dag ook getest met kv 2 voor 5 maar deze test was negatief, al kwam er na 10/15 mijn een licht roze streep al moet ik daar niet naar kijken omdat dit buiten de afleestijd was. dus ik verwachtte dan ook dat die avond of de volgende dag mijn menstruatie zou komen. dit gebeurde niet en verder ook geen roze slijm meer gezien tot nu toe ook geen bloed. ik heb 1 dag na nod ook nog een keer getest 's middags maar deze was negatief. nu na een week nog steeds niks geen bloed. heb ook niet meer getest na die ene dag na nod. ik heb af en toe heel lichte steekjes/krampen maar dit komt met vlagen en is niet pijnlijk. ik vraag me af of het nog zou kunnen dat ik zwanger ben of had ik dan die dag na NOD al positief moeten testen? en kan het roze verlies er iets mee te maken hebben? ik heb wel veel witverlies, moet regelmatig naar de wc en laatste dagen wat sneller moe.. misschien iemand van jullie wie dit herkent of ook meegemaakt heeft? liefs
JAAAAAA IKKE IKKE! Ik weet niet of het ook voor jou geld, maar ik testte hele tijd negatief.. pas na 4 dagen na NOD negatief op de Kv! De CB digitaal niet.. en op 5 dagen na NOD WEER 2x positief. Dus het kan!! Mijn cyclus en NOD waren precies gelijk met die van jou... Nu ben ik ik en jij bent jij, maar ik zou er nog testje aan wagen van de Kv, heb je nog in huis? Echt, tot 4 dagen na NOD sneeuwwitte testen.. En nu dus vrijdag en zaterdag positief getest, en buikpijn en steekjes en sneller moe... dit zou wel heeeel toevallig zijn!!! hou me op de hoogte!!
Ik zou nog een testje wagen. Ik testte zelf 3 a 4 dagen voor NOD telkens al positief met Clearblue met indicator/kv2voor5, maar het verschilt per persoon hoe snel je bent met HG aanmaken.. Ook ben ik ook wel eens een week overtijd geweest zonder zwanger te zijn. Succes!
Ik had laatste ongi eerste dag op 25 februari. En ik had ook veel witverlies. Dat moest er nog even bij..
oh toevallig!! ik was een beetje teleurgesteld door die negatieve test 1 dag na nod.. en de hoop al een beetje verloren maar het zou nog kunnen dus.. misschien een late innesteling.. vraag me ook af wat dat roze verlies dan was die dag voor nod.. heb nu geen test meer in huis maar heb me eigen voorgenomen nog 2 dagen te wachten, ben eigenlijk gewoon bang voor een negatieve test haha stom he gewoon bang om straks teleurgesteld te worden opnieuw.. heb wel super veel last van hoofdpijn vooral 's avonds de laatste 5 dagen.. jij trouwens gefeliciteerd meid hoop dat ik ook alsnog positief zal gaan testen deze week!
Haha snap ik.. Ik had 5 dagen voor NOD getest, en óp NOD, en de dag ná NOD...... en maar geen 2 streepjes. Die avond erg buikkramp dus. Maar toen dus alsnog 4 dagen na NOD positief. Ik snap dat je ook niet meer wil testen ik was het ook helemaal zat. Ik geloofde dus ook niet dat ik die streepjes echt zag toen het positief was.. ik hoop dat jij dat gevoel binnenkort ook ervaart. Ik had ook last van hoofdpijn, maar weet niet of dat spanning, restantje hersenschudding of hormonen waren
Ja echt zenuwslopend! Zou dat rozeverlies nog innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? Of is dat een beetje laat 1 dag voor nod? Het was echt maar 1 keer met afvegen, en meestal word ik 1 of 2 dagen uiterlijk daarna ongesteld.. Ik heb ook 2 dagen na mijn nod erge buikkramp gehad maar geen bloed! Restantje hersenschudding? Dat klinkt minder fijn.. Ongeluk gehad?
Hee tlc, Ik lees met je mee! Ik ben nu 4 dagen overtijd. Afgelopen zondag ook negatief getest en nu durf ik niet meer te testen. Ik heb nu constant een soort spierpijn rond mijn baarmoeder, hele gevoelige tepels, overal jeuk, vermoeid, hoofdpijn en witte afscheiding. Ik hoop zo dat het raak is! Liefs
Erg he, ik stel het testen telkens uit omdat ik zo bang ben voor een teleurstelling.. Ik heb ook af en toe dat spierpijn gevoel en het lijkt af en toe wat te kriebelen van binnen?! Van me borsten tot nu toe alleen wat last aan de zijkanten als ik eraan kom en 1 tepel lijkt wat groter te zijn.. 26e was mijn NOD, nu dus een week verder maar nog geen bloed gezien.. Ik ga morgenvroeg denk toch een testje wagen vanmiddag even een halen vraag me af met welke ik het beste kan testen denk gewoon weer kv 2 voor 5.. Ik ben 2 keer eerder zwanger geweest, helaas allebei misgegaan maar de symptomen verschilden wel van elkaar per zwangerschap dus probeer daar niet meer te veel op te letten nu.. Wanneer ga jij testen draakje? Liefs
Ik lees ook mee, ben erg benieuwd. Je symptomen komen wel overeen met die van mij toen ik de vorige keer zwanger was. Ik heb goede hoop voor je, maar ik denk dat je een late ei heb of dat je HcG een beetje langer duurt. Laat ons ook niet te lang in spanning zitten! Toi toi toi!!
Ja dat zou inderdaad kunnen, heb namelijk bij mijn 1e zwangerschap een bloedtest laten doen (toen moet ik net voor of rond de 4 weken hebben gezeten) en deze was negatief.. Nog geen week later een urine test bij de dokter omdat ik daar kwam met hevige buikkramp en ze dus ook getest hebben op zwangerschap bleek ik zwanger te zijn + blaasontsteking.. Maar toen bleek ook dat mijn hcg wat langzamer opbouwde aan het begin.. Heb nu weer een beetje steekjes onderin.. Pfff spannend! Herken je ook iets van het roze verlies? 1 dag voor nod.. Zou dat nog van een eventuele innesteling kunnen zijn? Of had ik dan posi moeten testen 1 dag na nod..
Ik ben vandaag 2 dagen overtijd.. Gister op mijn nod heb ik een negatieve test gehad. Sinds de eisprong heb ik al onwijs pijnlijke & gevoelige borsten.. Ik heb nu buikkrampen net of ik ongesteld moet worden, hoofdpijn met vlagen, vermoeidheid & last van mijn onderrug. Ik hoop dat het raak is, maar ja te veel hopen is ook niet goed! Druk aan het duimen hier hoor!
Pijn in de onderrug heb ik ook af en toe, vooral 's avonds weleens, Ik ga vanmiddag een test halen en dan doe ik hem morgenvroeg. Ik hoop ook voor je dat het raak is wanneer ben je weer van plan om te gaan testen? Ik zal duimen voor je
Wat erg dat die eerste 2 keer in een miskraam zijn geeindigd. Ik ben nog niet eerder zwanger geweest..dus weet ook totaal niet wat ik kan verwachten, ik ga morgen ochtend weer testen met ochtendurine, zondag heb ik ergens midden op de dag.. Ik ben benieuwd! Liefs
Spannend! Ik ga ook morgenvroeg testen vanmiddag even een halen, hou je me op de hoogte ben heel benieuwd! Kreeg net ineens enorme maagzuur en een vlaag duizeligheid.. Lekker verwarrend allemaal zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houd..
Oehh ik ben benieuw naar jullie testen dames!! hihi.. ben zelf erg druk geweest met vk bellen en huisarts omzetten (ben al jaar verhuisd, maar kom er normaal immers nooit maar goed, nu weet je het niet he) En heb de dag voor mijn verjaardag eerste echo en controleafspraak!!!!! YEAAHHH!! Wat een mooi verjaardagscadeautje haha. Kon ook eerder, maar dan is het inwendig, en mwaahh als het dan maar 1 weekje scheelt dan wacht ik liever even .... ben niet zo fan van dat gefrunnik in mij al zal ik er wel aan moeten wennen straks! Maar ik blijf hier lekker meelezen, want wie weet kunnen jullie ook mee naar de december buikjes 2013 club!!!! gezelligggg!!
hier ook een wek overtijd! ook al 2 testen gedaan.van kruidvat,gister ochtend.,denk dat ik morgen vroeg weer n test ga wagen. ook jeuk overal,en rugpijn en zo, ben benieuwt,
Ja ik herken het roze verlies wel. Je hebt het alleen bij het afvegen hè? Dat kan een innesteling zijn. Heb ik ook gehad voor mijn NOD. Maar mijn cyclus is heel erg wisselend en brengt je daarom erg van de wijs. Ik was 6 weken zwanger en nog was mijn lichaam bezig met innestelen, maar ik wil je zeker geen valse hoop geven. Wacht het gewoon af totdat je een positest in handen heb. En geloof me, zelfs dan geloof je het nog niet! Heb er wel 6 testen tegen aan gegooid, ondanks dat ik wist dat ze allemaal posi zouden zijn. Wacht anders totdat je 2 weken overtijd hebt, dan moet het zeker wel een duidelijke test worden. Succes!