1 week overtijd, negatieve zwangerschapstest. Kan ik toch zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tlc, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tlc

tlc Lid

20 jan 2013
    60
    0
    0
    @WOMEN90,
    inderdaad wat een leuk verjaadagscadeautje! :D welke datum mag je komen??
    en misschien is er dan ook net iets meer te zien op de echo een weekje later!
    spannend allemaal zeg vind het super leuk voor je!
    ik ga morgenvroeg testen. ben wel een beetje zenuwachtig hihi..:)

@LADY89
    heb je een regelmatige cyclus?
    spannend, gewoon morgen ook nog een keer testen, geen bloed geeft moed zeggen ze toch..dus wie weet!

2. UsMiracle

UsMiracle Actief lid

8 jan 2011
    119
    5
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Women90 gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

@TLC Hoeveel dagen/weken ben je dan overtijd? Ik snap best dat je nerveus bent, maar kop op! Sterkte!

3. tlc

tlc Lid

20 jan 2013
    60
    0
    0
    ik had het inderdaad alleen bij afvegen, echt heel lichtroze slijm daardoor dacht ik eerst dat mijn menstruatie eraan zou komen, maar tot nu nog niks geen bloedverlies, geen bruin en geen roze meer..
    zo irritant ook als je niet precies weet welke dag je nod is,
    ik probeer de hele tijd tegen mezelf te zeggen dat het wel niet zo zal zijn, dan zou het JUIST super zijn als ik tegen mijn verwachting in zwanger ben.. anders valt het weer zo erg tegen pff!

4. tlc

tlc Lid

20 jan 2013
    60
    0
    0
    26e of 27e is waarschijnlijk mijn NOD geweest. waarvan 27e uit is gegaan van mijn langste cylus. dus dan heb ik op NOD negatief getest..
    nu dus een week overtijd! en had de 27e laatste negatieve test in handen, daarna helemaal niet meer getest omdat ik er vanuit ging ongi te worden.

5. UsMiracle

UsMiracle Actief lid

8 jan 2011
    119
    5
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    @TLC probeer van je laatste cyclus dagen uit te gaan. Ga niet verder dan 4 cyclussen terug, heb ik toen ook niet gedaan. En probeer daarvan dan de langste cyclus te nemen. Mijn langste was ook 35 dagen (een tijdje geleden), maar ging uit van mijn cyclus van 31 dagen, omdat dat toen in die 4 maanden de langste was. Snap ik. Moet je ook zeker blijven doen, want dan is je teleurstelling ook minder groot. Het is heel moeilijk idd.

6. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik mag 6 mei heen voor echo in het echocentrum, en heb daarna een afspraak bij de VK voor algemene controle en eerste ontmoeting enz. Superleuke vrouw! Voel me er nu al helemaal thuis, hahaha! Ja zou wel leuk zijn als er echt iets te zien is, hihi! En hartje luisteren.. lijkt me wel erg onwerkelijk, maar dan word het wel "echt". Vind het ook spannend! Maar die dingen ga jij ook allemaal meemaken hoor!! ;) Snap dat je zenuwachtig bent voor morgenvroeg! Ik ben zelfs een beetje zenuwachtig voor jou :p

Dankjewel Usmiracle. Ik gun jou ook een fijne zwangerschap.. en wat erg van je 3keer mk.. Doe je zwaar werk? =(

7. liva

liva Niet meer actief

Hai meiden,
    ik lees ook ff mee. Ik heb vanmorgen een test gedaan, speciaal zaterdagavond nog bij de ah test gekocht. Zag ik vanmorgen dat deze eigenlijk maar te gebruiken is tot 03-2013. Toch maar gebruikt maar de controlestreep wat zelfs een hele lichte streep. Zit nu op dag 34 van mijn cyclus. Deze zijn tot nu toe tussen de 30 en 38 dagen geweest. dus mocht er al wat zijn zou het ws ook een lichte streep geweest zijn. Van de week maar ff nieuwe halen.
    Wel erg misselijk steeds als ik wat gegeten heb en het kriebelt continu linksonderin mijn buik.

8. liva

liva Niet meer actief

@woman90, leuk zeg voor je, begint nu al wel een beetje te landen dus?

9. UsMiracle

UsMiracle Actief lid

8 jan 2011
    119
    5
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Women90, nee totaal niet. Al zeg ik het zelf. Ik werk in de zorg en me 3e miskraam kwam, omdat ik samen met een collega een cliënt rechtop in zijn stoel moest zetten. De ene zegt dat dat daardoor niet mogelijk is, want het is niet bewezen en de ander zegt weer van: ja als je aan je buik geopereerd bent, mag je ook 6 weken niet zwaar tillen. Ik weet het nu zeker bij mezelf. Ik ga de 1e 12 weken niet meer zwaar tillen.

10. UsMiracle

UsMiracle Actief lid

8 jan 2011
    119
    5
    18
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oei oei oei Liva, als je de test niet had gebruikt, had je terug kunnen gaan. Een test over de datum is niet geldig! (Zeggen ze)

11. liva

liva Niet meer actief

wat een vervelend verhaal usmiracle, was je al ver in je zwangerschappen? Ik heb zelf in december een miskraam gehad. weet alleen niet hoeveel weken, maar iig nog erg in het begin. werd er knap onzeker van.
    enne als jij het gevoel hebt dat het door het tillen komt moet je dat zeker serieus nemen, wat een ander ook zegt!!

12. liva

liva Niet meer actief

ik had geen bonnetje meer :(

13. tlc

tlc Lid

20 jan 2013
    60
    0
    0
    @WOMAN90
    super meid dat ze ook aardig zijn daar, dan ben je misschien wat geruster als je de 1e echo krijgt want dan is ook een super spannend moment natuurlijk!
    snap dat je er naar uitkijkt dat het maar snel 6 mei is he!
    hihi ja ik laat morgen meteen weten zodra ik getest heb ga proberen me plas vannacht op te houden moet er meestal wel 2 keer uit snachts vanavond niet teveel meer drinken en optijd erin!

@LIVA
    ik snap dat je een beetje wantrouwig bent als het om die test gaat, kan goed dat hij daardoor misschien niet helemaal goed meer werkt..
    als ik jou was zou ik er eentje van 2 voor 5 halen bij kv.
    die kriebel onderin heb ik ook af en toe net of er iemand van binnen met een veertje kietelt hahah..

14. liva

liva Niet meer actief

haha ja idd net wat je zegt. kan helaas de deur niet uit vandaag en morgen om test te gaan kopen. zat al ff online te kijken, via de site van sensitest geven ze aan dat het binnen 24 uur thuis wordt bezorgd.

15. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ohh idd Liva, daar had je gewoon mee terug moeten gaan! Dat mogen ze dan echt niet meer verkopen... slordig! Ik werk zelf ook af en toe in het laboratorium voor onderzoekjes, en daarbij geld ook dat het dan niet meer gebruikt mag worden. Stomme winkel! ;)

Hmm dan inderdaad maar het zekere voor het onzekere nemen Usmiracle. Na buikoperatie is het natuurlijk ook voor genezing van de wond en druk op de gehechte plaatsen.. maar zwaar tillen doet meer met je lichaam dan je denkt volgens mij. En als je het kunt vermijden, waarom niet?

@Liva: ja het begint wel een beetje te landen nu haha. Vind het wel eng om straks rond te vertellen. Best wel bang voor reacties.. wanneer je iets ouder bent en bijv. getrouwd verwachten mensen het. Maar ik ben 22 en ik woon nu een jaar samen, dus dan krijg je ook van die vervelende reacties als "Is het een ongelukje?" en najah dat is niet zo grappig natuurlijk. Denk ook dat veel mensen het niet bij mij verwachten ofzo.

16. tlc

tlc Lid

20 jan 2013
    60
    0
    0
    ja misschien via internet bestellen dan heb je ze binnen een dag als je ze vandaag optijd besteld..
    ik heb ook gekeken op de site van het kruidvat maar die verkopen de 2 voor 5 testen helaas niet online.. wanneer wil je weer gaan testen?

17. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    JAaa idd TLC, geeft goed gevoel! Nou ik zou zeggen met de benen over elkaar, vastbinden en slapen maar hahaah!!!!

18. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Oh wat stom.. zo heb ik ze wel een keer gekocht geloof ik.. of was dat nou een andere.. Kweetnietmeer :)

19. tlc

tlc Lid

20 jan 2013
    60
    0
    0

hahaha echt he, word afzien vannacht haha maar HOPELIJK morgen duidelijkheid.. dat deze dag maar snel voorbij gaat

ja stom he over die testen, heb gekeken maar stond alleen de luxe kruidvat test op voor 7euro , dat is er dan 1 en is niet met zo'n pipetje.. heb toch liever die van 2 voor 5

20. liva

liva Niet meer actief

ik heb ze besteld via sensitest, moeten ze morgen in huis zijn haha
    vind t ook zonde om er meer geld dan nodig aan uit te geven, dat blijkt nu wel weer. heb vanmorgen de ah nog wel ff gebeld dat ze ze daar snel uit de schappen moeten halen.

morgen krijg ik een vriendin op visite die zelf verloskundige is, zal haar eens om haar test advies vragen ;) hoop zo dat ik niet alsnog ongesteld wordt. heb er toch ergens wel een goed gevoel over deze keer. normaal nl ook wat bruinverlies voor ik ongesteld wordt, nu blijft t gewoon wit en dan met de rest van de kwaaltjes. aaarrg hoe gek kan je jezelf maken.

maar women, mensen hebben altijd wel wat te vinden ergens over, probeer je er niet teveel van aan te trekken en ga niet zelf al iets afgzwakt brengen. gewoon trots en blij vertellen, grote kans dat het overgenomen wordt

Deel Deze Pagina