WAAAAAHH zo begon het bij mij ook!!!!!! Welke dag zit je nu? (Ik bedoel maar, banners... hahaha) FOTO! FOTO! FOTO!
Super liva, ben echt blij voor je! Kun je er een foto van maken en hier plaatsen?? Ik ga morgen ook nog een keer testen.. Ben dan +- 9 dagen overtijd Heb er weinig hoop in mja..
Wat denken jullie meiden, zou morgen te snel zijn om weer te testen of kan ik beter wat langer wachten?
Spannend hoor Liva. En voor jou ook helemaal TLC! Je kunt het altijd proberen met Kv testje... Zou ook gek worden als je nog niet ongi bent! Heb je niet ineens een spontaan langere cyclus? Wat natuurlijk ook gek zal zijn. Hm.. lastig lastig! Ik kan wel zeggen ja ja test morgen, maar tjah als ie dan weer sneeuwwit is vind ik het ook zo sneu =(
Gefeliciteetd liva!!!!! Geniet lekker van je zwangerschap!! Ik ga het weekend weer proberen ben nu 4 dagen overtijd! Ik zou het weekend nog eens proberen tlc als je nog niet ongi bent. Maar is indd vervelend als ie weer wit is. Dat heb ik ook.hoop dat ik nu wel een streepje zie.kunnen het dezelfde dag doen? Ik ga um zondagmorgen doen denk ik.
Ik heb rond mijn nod 1 keer roze slijm gehad bij afvegen, Zou dit een late innesteling geweest kunnen zijn ? End at ik daarom gisteren nog negatief heb getest? Of had ik dan al lang positief hebben moeten testen, wat denken jullie?
Hi meiden, wat fijn om hier lekker anoniem alles te kunnen delen. Wil t wel uitgillen. Ik.zal vanavond foto plaatsen. Nu nog ff op t werk. Tot vanavond!
Hmm als het een late innesteling was, dan kun je misschien pas over een week positief testen.. ga maar na: normaal heb je ongeveer 7 DPO innesteling, en kun je vaak pas 14DPO testen (gemiddeld genomen) daarin zit een gat van een week....... Dus TLC, als dat zo is, dan kan het zijn dat je nu negatief test. Heb je een laat ei gehad misschien? Ik weet eerlijk gezegd niet hoelang een bevrucht ei maximaal innestelt na bevruchting. Gemiddeld 5-7 dagen. Hee Liva, echt superleuk voor je! Ik weet hoe je je voelt... ben benieuwd naar je testjes, plaats je ze ook in dit Topic? Kan je met ons meedoen aan het decemberbuikjes-topic!!!!! (toch?) Of heb je nog niet uitgerekend wanneer je uitgerekend bent (had ik al meteen gedaan, maarjah, wie ben ik he hahaha)
Ja ik heb geen idee, heb geen ovutesten gebruikt, wel een aantal dagen vruchtbaar slijnm gehad en toen ook geklust.. Vraag me gewoon af wat dat roze slijm dan was, moet toch ook ergens door komen.. Mja wacht even paar daagjes en dan zondag testen als ik nog niet ongi ben, hoooop dat ik een laat ei en late innesteling heb gehad en dat daardoor hcg nog niet hoog genoeg is. Hooop het! Hoe is het nu met jou meid? Alles al een beetje laten bezinken?[/QUOTE] @TLC: nee precies.. ik ook niet hoor, voelde me dan wel heel erg gecontroleerd bezig ofzo. Bang dat ik er teveel mee bezig zou zijn. Maar dat roze slijm weet ik ook niet.. lees het veel, maar ik heb nooit roze slijm gehad. Weet dus niet eens hoe het er uitziet haha! Ik hoop ook heel hard voor je mee dat dat zo is! Zou erg logisch klinken als het wel zo was... Met mij is het wel goed.. het is wel gek, haha. Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik er nu mee moet ben alleen heel snel moe. Dacht eerst dat het van de hersenschudding kwam, maar weet nu wel beter. Na was ophangen moet ik weer bijkomen.. Pfff, ben zo blij dat ik nog niet weer aan het werk ben!! Verder alvast op marktplaats rondneuzen, ik wil er een sport van maken om superleuke en supergoedkope spulletjes te kopen dus boxen kijken, commodes en ledikantjes, babybadjes etc leeeeeuk! Haha.
Hai hai, ik ben weer thuis, doodop haha of dat nu van de spanning is vandaag of van een zwangerschap whhaaaa. Heb geprobeerd een banner te maken. Kan ik dan eronder gewoon eigen tekst schrijven? Heb nu geloof ik iets standaards? En hoe kan ik de foto toevoegen? Zie nergens een knopje bijlage ofzo...
Woman,scheelt bij ons maar een dagje, spannend! zal zo dat decemberbuikjesforum ofzo eens opzoeken. Tlc, oh om gek van te worden de onzekerheid zeg! ik heb nu met sensitest getest, kan 6 dagen voor je menstruatie staat op de verpakking. ik weet nu dus niet of en hoeveel ik overtijd ben, maar zou zo om de drie dagen testen, anders wordt je gek
Haha ik ben ook kapot.. pff! Wij lopen bijna gelijk ook nog joh!! supergaaf! Wanneer ben jij uitgerekend?? Kun je ook uitrekenen. Cooool een banner! Je kunt bij gebruikersinstellingen en handtekening eronder nog tekst schrijven.. heb je wel bij je banner je eigen data ingevuld enz? Als je een foto wilt doen, zie je onder wat je typt staan in het paarse balkje: meer opties. Daar moet je op klikken, en dan kan je een foto plaatsen. Dan heb je een paars balkje met "Beheer bijlagen" en zo kan je iets toevoegen.
hierbij de foto, op de telefoon wel aardig duidelijk, hopelijk komt het hier ook een beetje over. Woman, ga jij die van jou ook nog showen? of geen foto gemaakt? heb idd gerekend en zou 4 dec zijn. doodeng dit, voel van alles
Jaaaaa dat is echt hoor!! Ik zag het meteen!! Op foto is moeilijk om duidelijk te krijgen he =( Ohh ik wil ze hier ook nog wel ff showen hoor, had er in totaal wel 4! En trouwens, dan ben je echt vlakbij mij uitgerekend!!
Ik ga dan ook zondag testen, morgen even nieuwe testen halen! Ja voel me nu best misselijk, net wat geslapen. Heb sinds vanmiddag wat steekjes in mijn zij, sommige zeggen de innestelling! Dus maar afwachten!