1 week overtijd, negatieve zwangerschapstest. Kan ik toch zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tlc, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draakje22

draakje22 Lid

12 dec 2012
    99
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hallo dames,

Ik heb vanmorgen weer negatief getest. De assistente van de gynaecoloog had gezegd dat ik vandaag weer zou moeten testen en als deze negatief zou zijn moest ik weer bellen. Dit heb ik ook gedaan en de assistente overlegd voor me met de gynaecoloog.
    Ik heb het nu helemaal opgegeven, mijn lichaam laat me nu compleet in de steek. Ik ben niet zwanger en het zit allemaal tussen mijn oren. En zolang ik niet ongesteld word, ben ik ook niet vruchtbaar.. een pijnlijke gedachte:( ik ben zo verdrietig..

liefs

2. missds

missds Niet meer actief

ik ben ook overtijd (zie onderschrift) en allemaal negatieve testen
    of mijn lichaam maakt langzaam hcg aan, of ik ga binnenkort ongesteld worden:x het wachten en al die onzekerheid it's killing me

3. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ahhw Annemoon =( vet verrot zeg!!! Even lekker balen en dan volle moed naar de volgende ronde!!! Het komt ooit vast goed!!

Draakje22, dat is echt apart idd.. ben benieuwd wat de gyn ervan zegt. Niet meteen in zak en as, het komt vast heus!!! Of de ongi, of de test...... *big hug*

4. draakje22

draakje22 Lid

12 dec 2012
    99
    0
    0
    NULL
    Friesland
    De gyn was het met de huiarts eens en hij gaf nog als aanvulling dat de hormonen van mijn lichaam zitten.. Helaas:( we klussen ondertussen gewoon vrolijk verder en dan zien we maar waar het schip strand:) deze onzekerheid is slopend, ik hoop dat er zeeeeer binnenkort meer zekerheid komt. We zijn nu 5 maanden bezig, gelukkig voelt het niet zo en gaat de tijd snel:) mijn vriend heeft de testen voorlopig verstopt, veel beter :p ik blijf het hier intussen volgen en als er wat verandert horen jullie het;)

Liefs

5. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Kop op he! 5 maanden valt nog mee.. vriendin van mij heeft net een prachtige baby en was 7 maanden verder. Maar ik gun het jullie zo!!!

6. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik ben o zenuwachtig voor vrijdag omdat ik dan weer moet testen. Wat als die nou weer negatief is :(

7. tlc

tlc Lid

20 jan 2013
    60
    0
    0
    Hi meiden,
    Even een hectische week gehad vandaar de late reactie..
    Ik ben nog steeds niet ongesteld..
    Ben ondertussen naar langs geweest en mijn hcg waardes waren kleiner dan 1 .. Dus niet zwanger..
    Ze konden alleen zien dat mijn baarmoeder slijmvlies verdikt was..
    Maar nog geen ongi pff
    Ik moest het maar even afwachten of ik ongesteld zou worden en anders bellen.

Hoe is het met jullie meiden?

X

8. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

ou h

Ow wat vervelend zeg :( zolang je nog niet ongesteld bent geworden heb je nog hoop maar als je dat te horen krijgt is die alweer weg. Nou hoop voor je als je niet zwanger zou zijn dat je snel ongesteld word dat je aan de volgende ronde kan beginnen!
    Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden, maarja weet je wat het is ben net de eerste maand gestopt met de pil moet nu voor de eerste keer ongesteld worden zonder pil dus zal wel het ontpillen zijn denk ik. Al hoop je toch dat je zwanger bent, moet het maar afwachten. Moch ik over 2 weken nog niet ongesteld zijn en een test geeft nog steeds negatief aan ga ik toch eens langs de huisarts om te kijken of ik daar een test kan doen.

9. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Wat erg als je lichaam je zo in de steek laat.... Ik kan me je verdriet goed voorstellen.
    Ik ben na mijn miskraam in 2010 een keer ongesteld geworden en toen ineens 8 maanden niet. De artsen maakten er op een gegeven moment vervroegde overgang van. Maar daar geloofde ik niet in. ik ben gaan temperaturen en het bleek dat ik wel een eisprong had, maar ik werd niet ongesteld.... Daarmee naar de gyn geweest. regelmatig echo's gekregen en bloedonderzoek en dat bevestigde dat ik wel een normale cyclus had, maar om de een of andre reden niet bloedde..... kijkoperatie gehad en daar vonden ze niets, behalve oud bloed dat ze weggezogen hebben.... na die operatie werd ik gewoon weer ongesteld.... wat er aan de hand was? wie zal het zeggen.... de artsen hebben ook geen verklaring.

Misschien helpt het je om te temperaturen? kijken waar je zit in je cyclus?
    Ik hoop dat je gyn je een verklaring kan geven....

10. draakje22

draakje22 Lid

12 dec 2012
    99
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik ben vanmiddag ongesteld geworden. Helaas niet zwanger, maar ben toch blij dat de onzerkerheid weg is. Nu kunnen we weer verder.

Ik wens jullie allemaal veel sterkte en ontzettend bedankt voor het luisteren!

xx

11. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Jammer draakje. Je hebt nu wel duidelijkheid in ieder geval.
    Hier ben ik bijna een week overtijd geen druppel bloed of krampje te bekennen. Morgen ochtend opnieuw testen.

12. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland

Ohh heerlijk, duidelijkheid!! :D al is het niet dat wat je wilde, maar nu kun je met een nieuwe blik naar de nieuwe ronde kijken. Komt vast ooit een prachtige baby :D

13. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127
    0
    0
    Hoi,

Ik lees ook even mee..
    Ik ben nu 4 dagen overtijd.
    Heb maandag dag 29 getest, negatief.
    Verder heb ik last van hoofdpijn, moe, duizeligheid en misselijk maar alleen misselijk in de avond..
    Morgenochtend probeer ik nog een testje.
    Bij de andere zwangerschappen teste ik wel snel positief..
    Hoop dat hier ook iets positiefs uit komt...

Liefs

14. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127
    0
    0
    Oh en ik voel kleine plopjes in mijn buik.. heel gek gevoel. Het kietelt soms ook een beetje.

Liefs

15. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Succes morgen lizzy! Ik moet morgen ochtend ook weer proberen. Ben dan een wek over tijd had 2 dagen na nod negatieve test.

16. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127
    0
    0
    Ohh spannend cooks!!
    Normaal een regelmatige cyclus?

Bij mij kan je het zien.. Hoop dat t dit x goed is en gaat!!
    Succes morgen! Laat je t weten?

17. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ja ben ik feb gestopt met de pil. Na de ontrekkingsbloeding gehad geheven 25 dagen daarna ongesteld. En nu niks. Voor me pil ook altijd een regelmatige cyclus. Ik laat het morgen weten. Jij ook???

18. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Nou dames weer negatief hier pfff

19. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127