Wie o wie kent dit geval......ik ben al een week overtijd en heb al meer dan een week buukkrampen....alsof ongi er aan komt....ben altijd precies op tijd...loop elke x naar de wc of t er niet is....mijn testen zijn negatief???? We zijn al iets meer dan een jaar bezig....wie kent dit....en help me uit mijn onzekerheid
Ik had het zelf niet, maar het kan nog zijn dat je ongi eraan komt, of dat je over een paar dagen wel positief test... Geduld is belangrijk,maar snap dat je zo onzeker er van wordt. Succes!
wat vervelend die onzekerheid. Tja, je zou zeggen, altijd op tijd, nu overtijd, dat lijkt goed, maar dan zou je - gezien je regelmatige cycyls - toch een positieve test verwachten. Wat ook kan, is dat door stress (bijv. door veel bezig te zijn met zwanger worden) je ongesteldheid uitblijft. Ik ben bang dat je weinig anders kunt doen dan afwachten en eventueel maandag met je huisarts bellen en om een bloedtest vragen.
Ik was er niet bewust meer mee bezig... Had het naast me neer gelegd.. Aangezien ik net 40 ben geworden.. En al ruim anderhalf jaar bezig dacht ik er niet echt meer aan.. Dus stress nee... Vandaag Nog steeds niets.... Op dit moment heb ik steekjes die naar mijn lies trekken... En misselijk na t eten..
Ik teste op mn NOD en negatief. Ik teste een week daarna toen ik nog niet ongesteld was en weer negatief. Toen een goede digitale test gehaald in plaats van wat streepjes die soms erg onduidelijk zijn en met ochtend urine getest in plaats van midden op de dag/avond en ja hoor, 6 weken zwanger Ik geloof dat het te maken heeft met het feit dat het hormoon level bij de een sneller stijgt dan bij de ander.. Maar ik weet het niet zeker. Ik zou gewoon een paar dagen wachten en alsnog testen. Blijft de test negatief neem even contact op met je HA. Ik weet dat het erg frustrerend is.. Ik ging ook om het half uur naar het toilet om te kijken of het toch zo ver is met natuurlijk de hoop dat het maar weg blijft en we stiekem toch zwanger zijn.. Het kan dus in ieder geval wel!!
ik nu 3 dagen overtijd, met ook een hele regelmatige cyclus.. mijn test was ook negatief.. ik ga ook zo'n digitale halen denk ik, dan woensdag weer testen .. heel vervelend deze onzekerheid ja.. en dat wachten. pfff.. ben ook al meer dan een jaar bezig.. hopen!
Ik had ook woensdag een digitale gehaald en was ook negatief... Deze week ga ik er weer een halen... En anders naar de ha... Nou babywens jij ook succes... We zullen elkaar steunen... Dikke kus
nou hier in het zelfde schuitje zie me rijtje: vandaag 22-01-2013 al op dag 36 van me cyclus op dag 28 getest en die was negatief op dag 34 getest en die was negatief heb van de week ook vreemd gedroomd: ik droomde dat ik al 2x negatief had getest en vervolgens nogmaals ging testen en dat de test eindelijk positief was, echt super gelukkig waren me vriend en ik, echt zo blij. TOT ik wakker werd. had echt ff een paar minuten de tijd nodig om te realiseren dat ik het gedroomd had. is het uberhaubt mogelijk om nu alsnog positief te testen nadat ik al 2x negatief heb getest? ik denk dat ik morgen nog een keer ga testen en als die ook negatief is wachten tot maandag om dan alsnog de ha te bellen voor een bloed test. ik duim voor jullie meiden
Ik heb gisteren getest met een van t kruitvat negatief vanochtend met een digitale weer negatief... Heb de ha gebeld en de assistente gaat overleggen en belt me terug... Zit nu op 12 dagen... Heb wel weer kramp in onderbuik... Maar ook bij navel en zijkant buik steken... Ik weet t niet meer pfffff...
Ik heb de ha gebeld en verteld dat ik 12 dagen overtijd ben en de testen allemaal negatief waren... Moest meteen bloed laten prikken... Gedaan en als t goed is morgen de uitslag....
Ik heb vanmorgen dus helaas negatief getest, Heb de ha gebeld en moet wachten tot ik 14 dagen overtijd ben voor ik bloed mag laten prikken, Dus ik moet tot maandag wachten met bloed laten prikken
Nou veel succes iedergeval, zal voor je duimen, Ja ik kreeg ook nog te horen dat het ook wel is een keer zonder reden over kan slaan, vond het nogal een vreemd gesprek via de telefoon maarja zit niets anders op dan te wachten Maar alsnog angelster ik zal voor je duimen
Ik zie dat je 3 maanden gestopt bent met de pil... Ik al sinds sept okt 2011 en t is nooit een keer weg gebleven... Lijkt me raar als t nu wel zo is... Maar idd vreemd verhaal day ze dat aan de foon doen... Ik zou gewoon vrijdag weer bellen
nou hier is de update van het bloedonderzoek ook deze was negatief...de ass eed bijdehand en zegt ja afwachten nu tot je t wel word..ik zei wil de ha spreken wat nu!!! ja morgen zal die je bellen vandaag geen tel spreekuur...prima!!! ik ga nu mijn gyn bellen omdat ik toch ook daar onder behandeling sta....pffffffff
He blackrose hier ook nog steeds niet... Heb afspraak gemaakt bij de gyn voor dinsdag... Als mijn buikkrampen erger worden moet ik spoedeisende hulp bellen en meteen komen... Pffff... Gisteren gooide ik alles eruit en moest rennen... Ik weet t allemaal niet meer...