Waarom ben ik nog steeds zo ongerust....

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MSC, Feb 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSC

MSC Actief lid

Aug 27, 2011
    109
    0
    0
    Kleding verkoop, in mijn vrijetijd:fotografie, wan
    In mooi Drenthe
    Hey Dames,

ik kan er ff niet meer tegen....grrrr :x
    of het nu komt omdat ik nog steeds weinig tot geen symptomen heb, of wellicht zijn het toch de hormonen... ;)
    maar ik wordt echt even gek van mezelf...:(
    kan niet wachten tot de echo op 18-02 maar tergelijk ben ik weer bloedje nerveus.
    zijn er dames die mij een beetje gerust kunnen stellen en misschien met het zelfde gevoel zitten?

2. jols

jols Bekend lid

Dec 26, 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe ik je kan geruststellen maar vind het wel heel heel herkenbaar. Eerst was ik bang dat ik niet zwanger kon worden maar dat ging erg gemakkelijk. Vervolgens zag ik op tegen de eerste echo, stel dat het niet goed was. Vervolgens kreeg ik spanning voor m'n 20 weken echo, misschien dat ze iets afwijkend zagen. Tot nog toe gaat alles super en zijn alle echo's goed dus ik probeer vertrouwen te hebben en kan steeds meer uitkijken naar de komst van ons kindje.

Probeer te genieten, zwanger ben je misschien maar een paar keer in je leven!

3. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0
    Dag meid

Heel herkenbaar hoor!!ik heb ook weinig tot geen symptomen gehad en nu nog steeds niet! Ik werd ook zo gek van mezelf dat ik soms echt enorme stress had voor een echo...

Inmiddels 3 goede echo's en morgen hopelijk de 4 de goede...

Ik probeer nu ook te genieten maar is en blijft moeilijk... Probeer het ook :)
    Liefs

4. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik heb er ook last van. Bij elk krampje ren ik naar de wc. Zit de dagen af te tellen tot mijn echo over 2 weken, maar tegelijkertijd heel erg bang dat er geen kloppend hartje zit. Nee genieten zit er hier niet in. Hopelijk word ik wat relaxer na de eerste echo, maar ook dat betwijfel ik.

5. Namaste1981

May 28, 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoort er gewoon bij denk ik, ik vond het tot de 20-weken echo zenuwslopend allemaal... leefde van echo tot echo...
    Nu ben ik 41w2d en denk nog steeds: gaat het wel goed, waarom wacht ze zo lang? Etc. Maar vanaf dat je de kleine voelt bewegen is dat heel geruststellend. Wat mij persoonlijk ook erg heeft geholpen is een doppler... Als ik te paranoia werd kon ik even naar het hartje luisteren! Maar wen er maar aan!

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Hoi,

je hoeft niet perse iets te voelen.. qua symptonen
    wees blij dat je niet misselijk etc bent!
    Ik was vanaf week 6 tot week 15 misselijk, overgeven enzovoort.
    Succes met wachten tot de 18e nog even 5 daagjes wachten :)

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik heb gelukkig bijna geen kwaaltjes gehad!
    Succes en nog ff wachten....

8. MSC

MSC Actief lid

Aug 27, 2011
    109
    0
    0
    Kleding verkoop, in mijn vrijetijd:fotografie, wan
    In mooi Drenthe
    Hoi allemaal,

vind het fijn om te lezen dat er dames tussen zitten die al bijna hun wonder mogen vasthouden.
    en ook zonder of met weinig kwaaltjes de zwangerschap zijn door gekomen.
    geeft toch een beetje geruststelling.
    dank jullie wel voor al deze kleine oppeppers.
    verder zal ik echt nog 3 dagen geduldig moeten wachten...

Share This Page