De titel zegt het al ben nu al een week overtijd... Ik zie een licht lijntje... wat zien jullie? Bedankt voor de reacties
Ik had op predictor ook een licht lijntje. Heb een late eiersprong. Zou bij jou ook kunnen zijn. Later deze week nog eens proberen.
Bedankt voor alle leuke reacties Is altijd zo moeilijk als je maar zo iets lichts ziet... Wou dat het een echte knalstreep was, dan wist ik het tenminste...
Als je zeker weet dat je 1 week over tijd bent vind ik 'm wel wat aan de lichte kant. Maar.... Geen bloed geeft moed!
Je slikt de pil. Je had een pilbloeding. Je bent dus eigenlijk niet overtijd. Indien wel, dan ben ik erg benieuwd wat de CB Digitaal aangeeft. Je weet niet eens of dit een gewone of een Early Predictor is welke een tweede streepje geeft als je niet zwanger bent, bij kraanwater en bij mannen. Doe een ander merk test, bijv Kruidvat 2 voor 5 euro en laat de uitslag daarvan ook aan ons zien.
Ik ben uiteindelijk toch maar even naar de huisarts gegaan... Morgen krijg ik de uitslag van de bloedtest.... ontzettend spannend! Ze kon wel al aan mijn urine zien dat ik iets te veel witte bloedcellen heb... Heeft dat ook met zwangerschap te maken??
ben benieuwd wat eruit komt dan.. ik zie wel iets op je test maar heb ook ruime ervaring met vage streepjes zonder zwanger te zijn (hoop het natuurlijk wel voor je!)
Spannend!! hoop het zo voor je. Ik ben ook over tijd, geen bloed en test is zaterdag voor t laatst geweest. Maar ook maar weer een test doen.
Bedankt dat jullie mee hopen Oh en spannend Mnndyyy! Ik hoop dat jij een positieve test in handen je hebt!
Negatief helaas, toch niet niet ongesteld geworden. Hoor wel eens vaker vrouwen die zwanger zijn maar test werkt niet. Heb je de uitslag al? Ben benieuwd