Hallo allemaal, Ik heb een vraagje ik ben nu momenteel 9 dagen overtijd met me menstuartie. Ik heb 2 jaar een spiraaltje gehad en ben nu sinds 2 maanden weer aan de pil. Normaal gesproken vrij ik altijd veilig maar heb het ook een paar keer onveilig gedaan. Ik heb toen ik 2 dagen overtijd was een test gedaan (van predictor) die was negatief. kan het zijn dat mijn lichaam moet wennen aan de pil of kan het zijn dat ik zwanger ben? Ik moet wel zeggen ben de eerste maand gewoon lichtelijk ongesteld geweest niet echt heel veel maar wel een beetje bloedverlies. Wie ow wie kan me helpen???? Ik ben bang dat ik zwanger ben maar durf niet opnieuw te testen omdat ik bang ben dat hij negatief zal zijn
Ik zou gewoon een test doen hoor. Dan weet je het zeker. Als hij negatief zou ik over een paar dagen nog eens testen en anders even naar de ha gaan. Succes. Gr Droom
zou kunnen dat je als nog zwanger kan zijn er zijn vrouwen die na 2 weken pas een positieve test in de handen hebben maar een test van de kruitvat is ook goed en is goedkoper maar kan ook zijn dat je pil een andere verhouding heeft als je spiraal en je lichaam er aan moet wennen kan heel goed gr maria
'Ik ben bang dat ik zwanger ben maar durf niet opnieuw te testen omdat ik bang ben dat hij negatief zal zijn' Dit zinnetje snap ik ook niet helemaal.. je bent bang om zwanger te zijn..maar ook bang om negatief te testen..??? Bedoel je niet dat je bang bent om positief te testen?
Je hebt natuurlijk altijd kans dat je zwanger bent als je onveilige seks gehad hebt....ik zou over een paar dagen nog eens testen als ik jou was. Waarschijnlijk ben je bang dat de test positief (dus zwanger!) aangeeft, of wil je wel graag zwanger worden?
Misschien komt het haar niet goed uit om nu zwanger te zijn. Ik weet niet maar wat ik ongeveer kon afleiden uit het verhaal komt erop neer dat ze helemaal nog niet plant om zwanger te worden. Dus langs de ene kant dan de schrik om zwanger te zijn (gaat het wel lukken allemaal) maar langs de andere kant zou het ook wel een teleurstelling zijn als de test negatief is? (gewenning aan het idee om misschien zwanger te zijn) Nu ja de topicstartster is de enige die hier klaarheid kan in brengen. Er zijn een paar mogelijkheden: - je bent zwanger maar op het moment van de test was er nog niet genoeg hcg in je lichaam (sommige meiden testen pas na een paar weken positief) - je lichaam moet nog wennen aan de pil - je bent te stressy... door te veel stress kan je menstruatie wat langer op zich laten wachten Best nog eens een test doen of ga anders langs je HA. Die kan gelijk ook een paar bijkomende onderzoeken doen om te zien of je wel helemaal goed op je voorgeschreven pil reageert.
hoi ben ik weer. Ik ben afgelopen donderdag bij de ha geweest en heb het met hem erover gehad dat ik pijnlijkere borsten had en misselijkheid en dat mijn tepels pijn deden... En hij zei gewoon recht voor mijn raap dat ik niet zwanger kon zijn.. Maar niet getreurt ik hou jullie op de hoogte.. Ik ben nu 3 weken overtijd maar ik ga morgen een test halen want ben het nu toch wel een beetje beu aan het worden Jullie horen morgen meer van me