Wat ik eigenlijk al wist...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Rena, Aug 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    De test was net negatief! Dat wist ik eigenlijk wel, maar na alweer 8 dagen overtijd dacht ik: het KAN natuurlijk wel. Maar nee!! #-o
    Vorige maand 21 dagen overtijd... provera kuurtje... ongi geworden en nu weer niks! Echt om hopeloos van te worden. Baal er zo van. Want nu heb ik geen eisprong ook natuurlijk.
    Ik heb nooit last gehad met m'n menstruatie, tijdens het dragen van m'n koperspiraaltje altijd netjes ongi geweest en nu is hij er sinds mei 2006 uit en is het 1 groot zooitje!! Hoe kan dit toch?! :-k
    Maandag 4 septmeber gelukkig weer naar de gyno....
    Zo hihi even weer van me af geschreven...
    Liefs :flower:

2. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi Rena,

Da's balen meid!! Ik heb zelf ook last van een enorm onregelmatige cyclus (de laatste was 59 dagen), maar ben nu begonnen met ovu-testen om te zien of ik dan in elk geval m'n ei kan spotten...

Succes ermee!

3. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb inderdaad ook sinds gister ovulatie testjes in huis. Maar heb geen flauw idee wanneer ik moet beginnen met die testen. Ik vraag het denk ik maandag maar aan m'n gyno... :-k
    Wanneer ga jij testen dan? Ik heb het gevoel dat we dan echt onwijs vaak moeten testen omdat we geen flauw idee hebben wanneer mijn vermoedelijke eisprong is....

4. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Hey Rena, wij beide in het zetzelfde schuitje. Balen he. Succes bij de gyn 4 september.

Ik ga maandag denk ik naar de HA.

5. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja jij hebt ook Provera geslikt he? En nu wordt je dus ook niet uit jezelf ongesteld? Ik zou gewoon naar de huisarts gaan als ik jou was hoor!! Ik ben ook erg blij dat ik die afspraak bij de gyno al had staan.

Share This Page