Welke symptomen had je toen je merkte dat je zwanger was

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sietje82, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sietje82

Sietje82 Lid

20 okt 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden:)

A.s zondag zou mijn nod zijn wat ik uiteraard niet hoop.

Ik vroeg me nu alleen af wat voor symptomen hebben/hadden jullie toen je merkte of ontdekte dat je zwanger was?

Moet je last krijgen van je borsten of zijn er meiden die hier ook geen last van hadden voor nod en dit pas later kwam

Ik kan me dit niet meer herinneren van me 1e zwangerschap:)

Ik heb denk ik wel de innesteling gevoeld maar goed je lichaam kan je ook erg foppen dus wacht rustig af:)

Ben benieuwd naar jullie reacties :)

Liefs,

Sietje

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Mijn eerste zwangerschap heb ik 9 maanden letterlijk nergens last van gehad.

Mijn tweede zwangerschap had ik letterlijk overal last van. Misselijk, duizelig, borsten, krampen etc etc etc.
    Maar die liep nogal fout af dus weet niet of ik dat anders ook gevoeld had....

3. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    het enige symptoom dat ik had voor nod was duizeligheid.
    vooral bij het rechtkomen.

mijn borsten heb ik nu pas last van, en ben al 21 weken.
    ook wel de innesteling gevoeld

succes

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook nergens last van gehad:D
    Heb wel ook de innesteling gevoeld dus wist voor 98% zeker dat ik zwanger was....en dat was/ben ik:D

Succes!!

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Hier pas klachten rond 6 weken zwangerschap!! Rond nod allebei de xen niet!!!

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier de innestelling gevoeld voor de rest nergens last van begon pas in week 6of 7 succes

7. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ik werd niet ongi. Achteraf gezien de innesteling gevoeld.

8. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik had op een gegeven moment sterk het vermoeden dat ik zwanger was omdat ik iedere avond in bed zo'n raar gevoel in mn buik had en na mijn eisprong continu stijve tepels haha! En het klopte nog ook :) Ik heb geloof ik de innesteling niet gevoeld, kan het me niet herinneren in ieder geval.

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn eerste merkte ik pas iets na NOD, ongikrampen en pijnlijke borsten. En toen dacht ik dat menstruatie gewoon zou komen, want wist ik veel dat het ook een pril zwangerschapskwaaltje was? ;)

Bij de 2e werd ik paar dagen voor NOD misselijk, rommelende darmen en erg moe, ook huilerig. Kon zomaar opeens in snikken uitbarsten als iemand alleen al verkeerd naar me keek ;). Dit keer geen last van borsten of ongikrampen. Uiteindelijk testte ik pas 10 dgn na NOD positief en bleek een week minder lang zwanger (late eisprong), dus terugrekenend had ik al kwaaltjes vanaf innesteling.

Bij de 3e (miskraam) had ik paar dagen voor NOD hoofdpijn, was ik erg prikkelbaar, misselijk, rommelende darmen en pijnlijke borsten. Maar omdat ik al een paar maanden soortgelijke PMS had gehad en ik een spiraal had, heb ik ook heel lang gedacht dat het 'gewoon' heftige PMS was. Tot ik ging spugen en mijn borsten zo'n vreselijke pijn deden... toen toch maar testje gedaan (1 week overtijd).

Bij de 4e had ik mijn normale PMS, maar dat verdween opeens 4 dagen voor NOD (terwijl het normaal steeds erger werd tot menstruatie doorbrak) en ik kreeg ongikrampen en steken bij schaambeen, wat ik nog nooit voor NOD gehad had. 3 dgn voor NOD al een duidelijke positieve test.

10. Sietje82

Sietje82 Lid

20 okt 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx meiden voor jullie reacties :) het kan dus alle kanten opgaan nog...

Vind het erg spannend maar denk dat meerdere meiden dat gevoel wel met me delen

Ik denk afgelopen vrijdag me innesteling gevoeld te hebben en het enige symptoom wat ik nu voel is krampen bij me baarmoeder

Normaal voel ik tot aan me nod helemaal niks qua symptomen dus ja het is en blijft spannend

Je lichaam kan je soms zo foppen dus hoop niet ( probeer ik dan :) )

Ik hou jullie op de hoogte meiden lief dat jullie allemaal reageren

11. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik had elke maand gevoelige borsten na de eisprong, toen ik zwanger was juist niet dat kwam echt na.mijn nod. Een week na mijn eisprong had ik geen eetlust. En een paar dagen later werd ik ziek koorts, diarree en spugen. Ik weet zeker dat dat ook kwam door de zwangerschap.

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    In de ochtend voelde het alsof ik een kater had!
    Ik moest eten voordat ik opstond, amders werd ik duizelig
    Ik rook alles ( vooral smeerworst ) 1000 x beter

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik haak even aan hoor :D
    Zit ook 6 dagen voor NOD inmiddels. Lees allemaal reacties over het voelen van de innesteling. Hoe voelde dat bij jullie dan? Weet namelijk zelf niet of ik het heb gevoeld, maar dacht wel vorige week zaterdag mn eisprong te hebben gevoeld...

14. Sietje82

Sietje82 Lid

20 okt 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde op de dag van de innesteling duidelijk soort van krampen en ja het voelde anders dan normaal en verloor die dag ervoor een ienieminie bloed/ bruin slijm flubbertje echt heel miniscuul nog nooit gehad:)

En ja me ei heb ik duidelijk gevoeld dus spannend kikker 85

15. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Paar dagen na eisprong reeds last gekregen van steken in tepels, donkerdere kring rond tepels en pijnlijke borsten. Ook levendige dromen en vermoeidheid staken reeds voor mijn NOD de kop op. Daarna kwam misselijkheid erbij, duizeligheid, nog meer vermoeidheid. Dit alles is weggegaan na 10 - 12 weken, behalve de pijnlijke borsten en donkere tepels. Dit is nog steeds aan de gang.

16. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Vréselijk duizelig, van het ene op het andere moment. Maar het kwartje viel nog niet door onregelmatige cyclus. Maar dat was wel de aanleiding om een test te doen.

17. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Ik had veel last van misselijkheid en braken, ontzettend moe en pijnlijke borsten. Deed een test toen bleek ik al 6 wk en 3 dg zwanger te zijn.

18. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik had enorm last van emo buien en was soms echt een bitch, en ik rook alles maar dan ook echt alles, van rioollucht ging ik kokken.
    Het kwartje viel pas toen ik geen martini meer luste :D het smaakte echt vies :p
    Toen ik de test deed gaf de cb digital aan 2-3 weken :)

19. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Fijn al die snelle reacties! :)

Hmmm... Wel wat krampen gehad, maar niet heel erg. Ook al paar dagen pijnlijke tepels (maar had ik vorige cyclus ook) en moe. Beetje licht in mn hoofd ook, maar ja ben ook verkouden... Vandaag ook heel emo en bitchy, maar kan ook een teken van naderende ongi zijn natuurlijk... :(

Nou ja, we wachten het maar af. Bedankt voor het delen iig! :D

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik had een soort van menstruatiekrampen en iets gevoelige borsten. Maar die gevoeligheid trok ook snel weer weg.

Rond de 10 weken kwam de misselijkheid en die is gebleven tot ik bevallen ben.

Deel Deze Pagina