1 week overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Riann, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riann

Riann Nieuw lid

27 feb 2014
    4
    0
    0
    NULL
    hoogeveen
    Hoi Dames,

Had even een vraagje wat betreft overtijd zijn,
    Bij mijn 1ste zwangerschap slikte ik de pil altijd door,
    dus werd nooit ongesteld, dus wist ook niet of ik overtijd was of niet..
    wel heb ik toen een test gedaan omdat ik erg misselijk was s' ochtends, maar deze was negatief, nadat de misselijkheid aanhield, aantal weken daarna nog eens 1 gedaan, & deze was gelijk positief

Helaas is mijn 1ste zwangerschap beeindigd met 23 weken omdat mijn
    dochtertje niet meer bleek te leven,
    dit is inmiddels ongeveer 3 maanden geleden..

precies 4 weken na de bevalling ben ik weer ongesteld geworden, en dit is de keren daarop ook gewoon regelmatig geweest,
    maar nu ben ik deze maand al 1 week over tijd, heb al een aantal testen gedaan van verschillende merken.
    1 cassette test van testjezelf.nu werd heeeeeel licht positief,
    de testen daarna van Clearblue digital & Etos huismerk waren negatief.

Ik heb de laatste week last van steken onderin mijn buik, wat uitstraalt naar mijn liezen en bovenbenen.
    Ook heb ik soms steekjes ter hoogte van mijn navel, zowel links als rechts, branderige ogen + slecht zien, ook lijkt mijn tepelhof groter en donkerder, maar heb geen last van mijn borsten verder.. Ook ben ik niet misselijk zoals bij mijn 1ste zwangerschap. Ook voel ik me zwanger
    Zou ik alsnog zwanger kunnen zijn ondanks de negatieve testen?

Ik kan pas 2 juni terecht bij mijn gynaecoloog & ik was wel erg nieuwsgierig over er meerderen dit meegemaakt hebben, en uiteindelijk toch zwanger bleken te zijn..

Groetjes

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

3. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ten eerste vind ik het heel erg dat je dit heb moeten meemaken.

Bij mij ging het ook mis vorig jaar augustus met 23 weken. Vliezen braken spontaan en moest na de bevalling geopereerd worden. Vervolgens kwam mijn ms netjes na 4 wkn maar daarna ineens een cyclus van 42 dgn wat ik nooit heb gehad :(
    Gek genoeg kreeg ik na 8 wkn volop stuwing, ondanks 2x cabergoline kuur. Kortom; lichaam en cyclus compleet in de war.

Pas januari dit jaar voelde ik me weer de oude en raakte ook zwanger. Echter ging het weer mis met 10 wkn.

Kan best zijn dat je zwanger ben! Maar volgens mij gyn kan vanwege te vroeg bevallen, je lichaam het niet doorhebben en raak alles van slag. Wens je veel succes en hoop van harte dat je gewoon zwanger ben.

Deel Deze Pagina