Efamol PMP

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlinder1993, May 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

May 2, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Helaas ben ik, na een cyclus van 62 dagen, eergisteren ongesteld geworden.
    Aan de ene kant ben ik verdrietig, aan de andere kant een beetje blij; nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Deze ronde wil ik beginnen met Efamol PMP.
    Dat reguleert je cyclus.

Wanneer moet ik daar mee beginnen? Ik heb ze net ontvangen..
    Kan ik daar het beste nu mee beginnen of pas wanneer mijn menstruatie over is (duurt altijd 7 dagen)?

En ik las net in een topic dat je teunisbloemolie niet mag slikken na je eisprong. In deze pillen zit ook teunisbloemolie, terwijl er in de bijsluiter staat dat je het tijdens de zwangerschap overeenkomstig de aangegeven dosering gewoon kan gebruiken.

Ik hoor graag jullie mening en ervaringen over Efamol.

Groetjes, Vlinder

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik heb dat ook eens geslikt. Het heeft bij mij helaas niets geholpen, maar wie weet bij jou wel.
    Ik denk dat je gewoon de bijsluiter moet aanhouden hoor. Ik heb er nooit van gehoord dat je het niet mag slikken als je zwanger bent, maar zodra je een positieve test in handen hebt, dan kun je toch stoppen?

3. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

May 2, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!

Wanneer ben jij begonnen met slikken? Aan het begin van een nieuwe cyclus of halverwege?

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik had hele lange cyclussen (zie onderschrift) dus ben gewoon gaan starten midden in een cyclus. En toen heb ik doorgeslikt tot het potje op was.

Share This Page