1 week rookvrij!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Dan zal je beseffen hoe erg dat het stinkt en hoe erg mensen (kunnen) stinken die roken, het kan ook een stimulans zijn.

Succes, je kan het !

2. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Welke ik precies gebruikt heb weet ik niet meer (is 4 jaar geleden).
    Gewoon even zoeken in google play of de app store. Zijn volgens mij bijna allemaal gratis.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Inderdaad, mijn moeder vond rook ook enorm stinken nadat ze was gestopt!
    En ook gewoon het idee dat roken zó slecht voor jezelf en vooral je medemens is, dat rokers een speciaal apart hok nodig hebben, zegt toch al genoeg.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Ook jij kan het Boom! Je kan het nu toch ook, dus na de bevalling net zo goed.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.301
    23.436
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Maar dan rook je toch al maanden niet? Waarom dan weer beginnen! :(

OT: super! Hou vol!

6. Islah

Islah Niet meer actief

Ik denk dat zwangeren die tijdelijk niet roken zich er (helaas) op ingesteld hebben na de bevalling toch weer te mogen roken. Helemaal wanneer ze geen bv geven is er niks dat ze tegenhoudt (zoals een zwangerschap) om weer te gaan roken dus dan is het ook 'makkelijker' om weer beginnen denk ik. Eigenlijk zou het feit dát je moeder bent, al reden temeer moeten zijn om te stoppen.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Thnx allemaal!!

Voor niet-rokers is het trouwens wel makkelijk om dat tegen Boommm te zeggen.. ik ben ook weer gaan roken een paar weken na mn bevalling. Weliswaar was ik toen na een half jaar toch gestopt voor een jaar en toen toch weer gaan roken. Ik wil niet dat dit n topuc wordt om mensen die niet kunnen of willen stoppen te gaan bashen.
    Als iemand wil stoppen dan doet diegene dat. Zo niet dan niet. Laten we ieder in zijn waarde laten:)

8. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Top!! Ga zo door. Veel succes verder

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dank je!! Weer een rookvrij dagje erbij:D

Mijn moeder heeft jaren gerookt en is zelf 5 jaar geleden gestopt en stuurt me nu de hele tijd appjes met 'je kan het' en 'als je er nu 1 op steekt begin je weer opnieuw' hahah:D

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wat bij mij heel erg goed heeft geholpen is vasthouden aan de gedachte dat al die maanden rookvrij volkomen voor niets zijn geweest als je er tóch weer aan toegeeft. Hou jezelf voor dat één peuk weer gaat leiden tot een verslaving waar je niet vanaf komt. Je hebt nu het moeilijkste deel al achter je. Verpest dat niet door weer toe te geven. Het wordt écht steeds makkelijker...

11. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik vind quit buddy het leukst (ook nog eens nld-talig).

Ik begin 2 feb!

12. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Goedzo! Ga zo door!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb gewoon afkickverschijnselen. Dat had ik niet verwacht, vooral omdat ik al weinig rookte en soms ook een dag of 2 niet.
    Heb echt keelpijn, verkouden gisteravond zo misselijk dat ik bijna moest spugen.
    Herkennen ex-rokers dit en weet iemand hoe lang dit duurt??

14. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nee dat herken ik niet.. Ben je niet "gewoon" ziek? Het heerst als een gek namelijk.. Misselijk misschien trouwens wel, maar dat weet ik toen meer aan een constant honger gevoel..

Ennuhhh goed bezig!!

15. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Goed bezig allemaal! Zel geen roker maar ik vind jullie goed bezig :)

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik had even gegoogled en het kan dus bij ontwenningsverschijnselen horen..
    ontwenningsverschijnselen: een uitgebreide lijst van 'mogelijkheden' | Ikstop.nl

Heb geen koorts ofzo dus denk niet dat ik ziek ben.
    Honger heb ik ook niet zo, ik eet eigenlijk best wel normaal. Probeer het ook binnen de perken te houden, heb geen zin om kilo's aan te komen namelijk.

Deel Deze Pagina