Ik heb meestal me eisprong rond 12 de dat weet ik heel goed,en tot mijn schrik ben ik vandaag gaan bloeden paar druppels met afvegen ik moet eigenlijk pas volgende week ongesteld worden ik slik wel de vitamines multi etos zwanger worden,mischien heeft het daar mee te maken dat ik eerder ongesteld ben geworden?ik vind dit maar raar want ben nooit ongesteld op de 13 de.
Op hoe veel DPO zou je nu zitten? Als het alleen bij het afvegen is en het gaat niet een paar dagen zo door zou het eventuele innesteling kunnen zijn?
je post een bericht om 23 uur, dan liggen de meesten al op bed ( of stiekem gezellig te maken hihi. De meesten moeten de volgende dag weer aan het werk. Je kunt dan niet verwachten dat je de volgende ochtend hele rijen van reacties hebt. Nu even inhoudelijk op je vraag. Google eens op ovulatiebloeding. Ik denk namelijk eerder daar aan dan aan een ongesteldheid. Je temperatuur heb je niets aan als dit een eenmalige temperatuur is. Temperaturen kun je pas iets aan aflezen als je je aan de regels houdt en vanaf dag 1 van je cyclus bent begonnen.
Hoe weet je dat? Heb je de laatste maanden correct getemperatuurd? Heb je ovulatietesten gebruikt? Anders kun je dat nevernooitniet weten. Een eisprong vindt namelijk vrijwel nooit op dezelfde dag plaats! Een lichaam is namelijk geen robot. Gevaar er maar vanuit te gaan dst je je eisprongaltijd op dezelfde dag hebt is dat je op de verkeerde dagen sex hebt met als resultaat.......geen zwangerschap! Ik vermoed ook een ovulatiebloeding en dat je eisprong dus later is dan je zelf denkt! Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor en is ook iets wat zeker niet standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap.
Je kan nooit op dezelfde dagen ongesteld worden en je eisprong hebben. Een menstruatiecyclus loopt niet gelijk met de maanden in een jaar. Desalniettemin kan je ook gewoon een tussentijdse bloeding hebben. Ook al heb je die, kan je nog steeds zwanger raken (is bij mij ook zo gebeurd) maar als het aanhoud even langs de HA of gyn gaan.