Hallo dames Misschien kunnen jullie mij helpen deze vraag te beantwoorden. Wij zijn bezig met ivf we hebben net 1 poging gedaan maar helaas geen terugplaatsing nou heb ik 1 febr mijn punctie gehad en ben nu vanmorgen al ongesteld geworden door alle hormonen weet ik zelf niet meer of dit nou wel goed is volgens mij is het nou toch tevroeg? Heb er ook erg veel last van ontzettende krampen Weet iemand of dit normaal is ??? groetjes saskia
thx flippo ja vond het eerst zo raar maar zit noou lekker op de bank met een kruik op mijn buik en in mijn rug ik zie er wel een positiefs in gezien het wel lekker nou weer gauw op gang komt en dat ik als ik de volgende keer weer ongesteld word me weer aan mag melden maar dan voor een icsi behandeling gezien het zaad van mijn man toch niet sterk en bewegelijk genoeg is we zullen zien. Jij ook heel veel succes gr saskia
Hoi, ik word ook snel weer ongesteld als er niets is teruggeplaatst. 9 of 10 dagen na de punctie. Ook wij hadden geen bevruchting bij IVF en gaan nu ook voor ICSI. Spannend hoor! Succes!
Hoi! Meid wat een rot ivf heb je achter de rug. Ik heb precies hetzelfde gehad. 11 eicellen zonder bevruchtingen. Bij mij waren de eicellen te onrijp voor bevruchting terwijl de afmetingen van de follikels prima waren en de bloeduitslagen ook. Bij de tweede (icsi) poging heb ik zowel menopur als gonal-f gehad om de eirijpheid te bevorderen en toen zijn er 10 van de 14 eicellen bevrucht waarvan er 8 ingevroren en 1 teruggezet kon worden. als ik geen ondersteunende medicatie zoals progesteron gebruik, ben ik ook altijd na een week ongi. Maar dat heb ik altijd al gehad en staat bij mij dus los van de punctie. Hopelijk wordt je volgende icsi succesvol!
Ter info, ik had wel een emmy terug geplaatst gekregen en had 3xdd 2 utrogestan bolletjes voor ip 18 dagen lang na de punctie maar haalde maar 10 dagen na de punctie ondanks alles. Volgens mijn gyn is dat volkomen normaal (mijn gedachten hierover zijn wel anders, ik denk dat t niet goed is.... Maar ja wat doe je als de arts zegt dat t normaal is)