gek wordt je er van van die negatiefe testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hebben jullie dat ook wel eens van

IK WIL NIET MEEEEEEER

maand 12 ,op de goed dagen gedaan, eisprong gevoeld en vreemde dingen gevoel waar je van denk mmm dit heb ik nooit mee gemaakt dus mischien. maar nee hoor op dag 24 al weer spotting en hoofdpijn ( bij mij een voor bode van de ongi ) doe toch maar een testje op dag 26 ... ( ik heb een cyclus van 26 a 28 dagen )

ik wordt nu echt spug ziek van dat ene treepje, maar 1.. vooral nu na 12 maanden heb ik zoiets van ik wil niet meer proberen ik wil niet meer testen ik wil geen baby dingen meer zien,, altsjeblief zwangere vrouw loop een blokje om zodat ik je niet hoef te zien ( hi :D)

hoe hou je de moed er in ??? bij mij is die wel zo'n beetje op, niet verdrietig maar gefrusteerd 8)

xxxx

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Meid waarom doe je dan een test? Kost je geld...en je wordt er gefrustreerd van. Elke keer die hoop om toch een 2de streepje te zien....
    Ik zou gewoon wachten of je ongesteld wordt of niet....
    In iedergeval heel veel succes gewenst met het zwanger worden.

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    dat is zo, maar dat komt omdat ik vaak ongi wordt op dag 26 en vandaag is het voor mij dag 26 en ik had er nog een in huis anders had ik het niet gedaan.

maar dat is zo haal ze niet meer in huis tot na mijn ongi datum

xxxx

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Pas testen na een aantal dagen overtijd gaan testen,
    hoewel ik dat ook niet altijd volhoud hoor!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi, hier nog zo'n drama op de wachtbank! Ik heb een cyclus van 26 dagen, heel stipt, en meestal begint een dag of 2 a 3 van te voren het bruinverlies, dus het broekloeren is hier ook weer begonnen!
    Ik hou me in om te gaan testen, want ik word ook zo depressief van al die witte testen! :x
    En iedere maand voel ik weer van alles en denk ik; zou het dan nu...? En nee hoor, iedere maand weer die duivels!

Ik weet dus precies hoe je je voelt!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar zwanger worden.
    De lounge is voor onderwerpen die niet over zwanger worden / zijn gaan.
    Elmo

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik herken je frustratie;). Wij klussen al bijna 22 maanden voor zover ik weet op de juiste dagen maar ook nog nooit een 2e streepje kunnen spotten. Maar ik test eigenlijk nooit voor of op mijn NOD, ik vind het zonde van het geld;).

En ja hoe houd je de moed erin, bij mij wisselt het per dag. Alhoewel ik de laatste paar maanden duidelijk merk dat ik mij er langzamerhand bij neerleg dat het bij ons gewoon niet 1,2,3 zal gaan gebeuren en dat we waarschijnlijk hulp nodig hebben van de gyn. Ik ben niet echt meer verdrietig als de ongi doorbreekt, ik heb me er bij neergelegd.

Maar toen ik net als jij 12 maanden bezig was had ik het er ook veel moeilijker mee, misschien kwam dat toen ook omdat er rond die tijd heel veel vrienden en familieleden zwanger raakten binnen een poep en een scheet. Nu zijn ze allemaal bevallen en lijkt het of ik wat meer rust heb gekregen.

Ik wil je sterkte en kracht wensen om deze frustrerende tijd door te komen. En natuurlijk duim ik voor je dat je snel een 2e streepje op een test mag zien;):)

8. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Bolly hier mag je frustraties weg schreeuwen hoor!! Doe ik meteen even mee ;) Al herken ik de relatieve rust die Emma omschrijft ook wel een beetje, hoe langer het nu al duurt des te minder lang ik van de rel ben als het weer niet gelukt blijkt te zijn. Nu ben ik er na een half uurtje wel overheen, eerder was ik echt dagen intents verdrietig.

Ik miste je trouwens al bij het Hoera nieuwe ronde topic! Wat heb je voor afspraak bij de gynaecoloog woensdag? Eerste of al een vervolgafspraak?

Wij gaan donderdag de resultaten van de onderzoeken van deze maand bespreken (follikelmeting, samenlevingstest, baarmoederslijm bekeken, progesteron-waarde). Ben benieuwd wat de gyn er van vindt en wat er nu verder gaat gebeuren.

x ster *

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    is onze eerste afspraak man mag hopelijk ook gelijk zijn kwakie afleveren ihihihi

woensdag om 11 uur is het dan zoveer moet zeggen heb geeeen zinnnn,, heb al veel gehad dit jaar aan ziekhuis bezoeken ( problemen met mijn oog ) dus na een tijdje heb je zoiets van mmm is het nou genoeg geweest dank je .

maar ja we gaan gewoon even slikken en weer doorgaan..

klopt wel inderdaad dat ik er nu sneller overheen ben dat wel. in het begin was ik echt dagen treurig en nu na 1 dagje is het wel over.. wel wordt ik gek van mensen die zeggen ik bennnn zwangerrrrrr en laten dan ook een foto zien van hun testen,, ben super blij voor ze maar ja dat wil ik nu ook wel eens een keertje.

nou ja wel gehad maar daarna ging het mis, dus ik durf soms ook nie te testen:)

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oo en succes het ster ,voor donderdag

11. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Jij ook succes bolly! Snap dat je er geen zin in hebt. Na hoeveel weken ging het eigenlijk mis de vorige keer? Wat vreselijk moet dat zijn! Hoop het nooit mee te hoeven maken.

Ohja, en nog erger dan iemand die zegt zwanger te zijn: anderen die je aanstoten, de zwangere aanwijzen en met een knipoog zeggen 'leuk he, wil jij dat niet ook?!?' HELLUP!!! Mag ik nu door de grond, alsjeblieft?

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ooeefff wat een to opmerking zeg,,, zou ik ook door de grond heen zakken of een rode kop krijgen..

die vmk was in ronde 10 ging helaas mis bij week 5 :( vraag mij nu nog steeds af wat het zou gewroden zijn ..

xx

13. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Raar idee he, dat je zwanger was en nooit zult weten wat voor kindje dat was. Was natuurlijk amper meer dan een paar cellen, maar toch, het geslacht stond al vast. Snap heel goed dat je daar af en toe nog over nadenkt.

Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en dat je dan gewoon acht maanden later een mooi kindje in armen mag sluiten. Dat moment gaat vast komen voor je!

x ster *

Deel Deze Pagina