pff nog morgen of maandag kunnen de duivels komen SPANNUNDDD!! maar nuchter blijven en denken dat de duivels komen. maar als ze niet komen ga ik woensdag testjes halen. en donderdag ochtend testen. of woensdag avond, ik hoop dat dit doorgaat! en hoe staat het er bij jullie voor dames? al test drang? extra klachtjes erbij?
hoi meiden, tukker spannend meis? kun je niet dinsdag testen dan? je bent dan toch een dag overtijd? hier blijven de krampjes af en aan. meestal heb ik wel last van opvliegers als ik ongesteld moet worden maar nu niet. ik wacht rustig af. gr roy
Ook hier nog steeds spannend. Ik had vanacht ineens enorme menstruatie-krampen. Ik dacht: de duivels (wel een beetje vroeg), maar nee hoor! Het duurde gelukkige niet zo heel erg lang. Dit is wel wat laat voor een evt. innesteling toch? Ik heb vorige week woensdag mijn eisprong gehad? Dat zijn dan ong. 9 dagen. Kan dat of is dat te lang? Ik was er niet heel erg mee bezig (1e ronde) maar met dit soort dingen....... Ik wordt toch een beetje "nerveus".
hoi knuffel, ik las ergens op dit forum dat de innesteling tussen de 5 tot 10 dagen kan zijn. dus misschien heb je het gevoeld? gr roy
@Knuffel ja wat is het geweest ik heb dit ook gehad de vorige ronde ineens krampen en zo waren ze weer weg ook in de week voordat ik ongesteld moet worden en helaas was het gewoon mijn lichaam die raar deed....
hallo, ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus, en heb rare klachten. AL een paar dagen een blok in mijn baarmoeder en krampen ook steken links soms. Moet wel meer plassen, geen gevoelige borsten wel soms tepels die gevoelig zijn en vanaf vandaag ook een druk bij mijn anus ( ja raar he) hebben jullie hier ervaring mee, Ben al 3 maanden gestopt met de pil en steeds een cyclus van precies 28 dagen gehad.
hoi hoi, hier nog steeds geen on menstruatie gi te bekennen maar wel het menstruatie gevoel wat ik al 5 dagen heb. ben al wel een beetje zenuwachtig.. maar probeer wel nuchter te blijven want je cyclus kan ook een keer 1 a 2 dagen wat langer zijn.vandaar dat ik het nog maar rustig afwacht en pas woensdag avond of donderdag ochtend ga testen. dit om teleurstelling te voorkomen. fijn weekend allemaal!
Oeh tukker spannend hoor! Wanneer is ook alweer je NOD? Ik had gisteren avond/nacht erge krampjes onderin bij mijn baarmoeder en nu nog steeds raar gevoel daar onder. Die vals-positieve test heeft me zooooo gek gemaakt! Maar ben er nu toch wel van overtuigd dat het deze maand niet zo mag zijn... We moeten onszelf toch behoeden voor een grote teleurstelling he?! Ik moet nog wachten tot donderdag, maar ben echt geneigd om morgen, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag te gaan testen voor 2,50 per dag, haha. Het klinkt heel raar maar voor mijzelf kan ik er dan een beetje naar toe leven, naar die teleurstelling. Als ik donderdag past test en hij is negatief, komt het des te harder aan. Als ik al een paar dagen negatief heb getest, ben ik al een beetje voorbereid op negatief.... Stom he?! Succes iig met wachten en ik hooooop natuurlijk positief voor je!
hallo stippeltje. mijn nod is vandaag of morgen. dit is voor ons nog maar de eerste ronde weet nog niet hoelang mijn cylussen zijn. maar ik heb het al wel een paardagen koud. kan het niet warm krijgen in bed brrrrrr maar jij ook succes met wachten en laat het posi zijn voor ons allemaal!!
Spannend hoor! Dat koude herken ik ook wel.... Maar het is dit weekend ook voor het eerst rond het vriespunt... Dus daar kan het ook aan liggen, haha Ben benieuwd, hou je ons op de hoogte? Succes!
hoi meiden, tukker jij ook zo last van het koud hebben. ik ook. spannend hoor stippeltje veel plassen heb ik geen last van. toen ik dat wel had werd ik ongesteld maar dat verschilt per vrouw. ik heb me niet kunnen inhouden en heb vanmiddag de test gedaan. helaas niets te zien. maar het was ook met middagurine. dus zegt nog niet zoveel. mijn temperatuur blijft wel netjes rond 36.8 36.9. vannacht had ik last van opvliegers. en erge krampen dacht echt nu word ik ongesteld. maar nu nergens geen last van ja soms wat zeurderige pijntjes. nou mijn duimen draaien voor ons allemaal gr roy
mijn NOD duurt ook nog een week GRR.. Ook menstruatie krampen en mijn boobs are killing me... Heb het steenkoud en ben niet te genieten..!! ( volgens mijn vriend dan he ik vind het wel mee vallen)
Ik lees eigenlijk wel bij een paar topics dat de dames het koud hebben! Zou het aan het vriesweer liggen of toch.................................... * Wishfull Thinking *
Hallo meiden, Ik zit ook erg in spanning, heb ook nog steed last van mijn buik, maar heb ook net een buikgriepje gehad. Dinsdag heb ik mijn NOD. Ik heb ontzettend pijnlijke borsten en heb veel slijm verlies op het moment. Normaal heb ik een paar dagen voor mijn NOD ontzettende eet buien en een opgezette buik en daar heb ik nu geen last van. Ik kan ook niet wachten hoor. Morgen moet ik weer bloed laten prikken en krijg dan de uitslag dinsdag op mijn NOD. Hopelijk zijn de hcg waarde zo ontzettend gestegen. ik ga voor jullie allemaal duimen
hallo dames toen ik nog de pil slikte had ik altijd 1/5 tot 2 weken voor NOD menstruatie krampen. ben 6 oktober gestopt en mijn eerste echte ongesteldheid was 16 oktober. dus ik ga er vanuit dat ik nu rond 16 december mijn NOD krijgt. ik had dus helemaal geen menstruatie klachten tot net een uurtje geleden en moest naar de wc en verloor wat bruin/rood bloed. ben benieuwd of het doorzet. had vanochtend een zwangerschapstestje gedaan ( ben ongeduldig ) en was negatief, maar heb wel last van mijn borsten en heb een raar gevoel in mijn buik (vlinders). xxx