Heey allemaal, ik zit eigenlijk met iets raars, mijn NOD was op 14 aug en precies 1 week voor NOD had ik roze bloedverlies maar wel heeeel lichtjes en met wit/doorzichtig slijm en ht was dan ook alleen bij het afvegen meteen daarna had ik bruin verlies tot en met afgelopen maandag 12 aug ongeveer. op internet had ik gelezen dat het kon komen door hormonale schommelingen, maar had ook gelezen dat andere vrouwen op hun nod testen en zwanger waren nu zit ik op ze te wachten en hoop dan tog stiekem dat ze niet komen haha en ohja ik kon het niet weerstaan om niet te testen en ik teste dus negatief zou ik over een paar dagen nog eens testen of was dat bruine me menstruatie? Ps ik ben gestopt met de pil in mei. vorige 2 maanden wel normaal ongesteld geworden op de verwachte dagen. PPs, er komt ook een raar soort melk/ wit achtig iets uit me tepels. iemand raad? Bedankt
het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees? hier exact hetzelfde namelijk. Ik denk zelf komende woensdag mijn nod te hebben. Ik heb eigenlijk sinds 2 dagen na eisprong alle dagen wel wat bloed bij het afvegen savonds. oud bruin, lichtroze met slijm. Ik twijfelde nog omdat ik net gestopt ben met de prikpil, of het daarvan kan komen. we hebben de dag voor eisprong onveilige seks gehad, dus de kans dat ik zwanger zou kunnen zijn is er. vorige zwangerschap was ook 1 keertje onveilig meteen zwanger. Maar je mag nu dus al wel testen?
ja zelf dacht ik ook aan innesteling bloeding maar tog teste ik vandaag negatief dus blijf ik nog maar ff wachten, @zomerbries ja ik had getest kon het niet uitstaan haha maarja teste tog negatief dusja niks bijzonders. en ik ben ook gestopt met de pil op 30 april en werd toen erg laat ongesteld pas op 19 juni en daarna wel gewoon normale cycles weer en nu weer 2 dagen overtijd en ik heb de puistjes weer terug in het gezicht dat is het meeest verschrikkelijke haha en die afscheiding was echt erggg donker bruin niet licht maar donker
Bij mij is bruine afscheiding altijd een teken dat de menstruatie in aantocht is, maar hoop natuurlijk niet dat dit voor jou geldt!!
Bijna mijn verhaal. Eerste 3 maanden niets aan de hand en de afgelopen 5 maanden spotting vanaf dag 3-4 na de eisprong die dan doorloopt tot ik echt ongesteld werd. Deze maand is het gelukkig anders: nu gisteren pas lichte bruine 'puntjes' op 11 dpo, al wordt het vandaag al donkerbruin. Mijn LF is meestal 10 dagen, maar helaas vandaag op 12 dpo toch een negatieve test). Morgen zal ik dus wel mijn menstruatie krijgen... Maar gezien dat het bij mij dus ook anders kan, denk ik dat het inderdaad hormonaal is (bij mij dan). Zo cliche om te zeggen, maar er zit niets anders op dan af te wachten... Succes!
Ik had dinsdag ook wat licht bloedverlies en die ochtend enorm duizelig opgestaan. Zit nu aan dag nr 29 van mijn cyclus, vorige cyclus was maar liefst 46 dagen. Wij zitten aan ronde 3 nu. Veel succes met het wachten, meiden!
Kan ook het ontpillen zijn. Ook ik ben eind april gestopt met de pil en de maanden daarop netjes op tijd en zonder enige problemen ongesteld geworden. Echter bleef mijn ongi deze maand paar dagen weg en had allerlei rare symptomen een week voor mijn nod. Ook ik dacht aan een innestelingblieding, maar na 4 negatesten werd ik helaas ongesteld en dit keer zat ik ook nog eens zomaar in een keer onder de puisten!!! Bah nu mn ongi weg is, zijn ze minder maar heb er nog last van niet leuk dus.. Ik hoop voor je dat t raak is natuurlijk keep us posted. Succs met wachten meid ♥
soryy voor mijn late reactie meidn en bedankt ook voor te reageren naturlijk, en precies wachten is nooit leuk en jep ben nog steeds niet ogested maar ik heb wel sinds gisteren en gevoel dat ik een lichte baas onsteking heb ook weer raar dus, en ik durfde niet nog eens te testen. ook had ik last van obstipatie pijn een verschrikkelijke pijn rond mijn navel en dan in een horizontale lijn zo. het is allemaal tog wat he ik zit vandaag op dag 33 van een normaal gesproken cycles van 28 dagen. het is nog vroeg jaa maar zoals al eerder werd gezegt '' afwachten dan maar '' hihihi veel succes allemaal. & een hele fijne zondag.
ik wil wel ma ben bang voor een negatieve test dus daarom wacht ik nog ff de komende week af en dan zien we verder hihih
Ik snap je angst. Negatesten zijn erg frustrerend! Ben wel benieuwd en zal duimen voor een positieve test
hhihi harstikke bednakt alle 2 hihi, ik wacht gewoon nog ff af en stiekem hopen op die posi test hihihihi
Trouwenss! blaasonsteking heeft tog niks te maken met uitblijven van menstruatie tog? gisteren zo begon zo een lichte blaas onsteking. && en heb eigenlijk wel al vanaf december 2012 blaas onsteking en daarna tot april steeds terug komende blaasonsteking en ik had t weer 10 dagen in juni en nu eigenlijk gisteren en vndaag geen pijn meer ff snel afkloppen ;p haha.
Nee hoor, dat staat los van elkaar. Heb je al eens tabletten van Roter geprobeerd met hoge dosering cranberry en vitamine C. Heb ik hele goede ervaringen mee!