hahah preciess! die wou ik ook gaan kopen maar toen dacht ik weer ff laat maar weer super dom natuurlijk ik denk dat ik maar morgen ff langs de etos of kruidvat ga hihi
nog steeds geen menstruatie.. wel in mijn slipje wit slijm maar dan in plakkerige vorm en bij afvegen meer beetje waterig slijmerig. eigenlijk wil ik wel testen maar k dnek gewoon dat het negatief is. hmpfff
Ow balen! Ms snog ff wachten dan. Bij mij zijn dat de voorverschijnselen van mijn ongi en die hebben zich ook hier aangediend inclusief flinke buikpijn. Game over helaas....
Ik had dat laatste maand ook!vooral na klussen en verder tussendoor af en toe ook..helaas kwam bij mij drie dagen later de ongesteldheid eraan.. Maar het kan altijd nog wat anders zijn
ohh sorry beepje wat erg, hoop voor je dat de volgende ronde raak is ! hih hier nu al op dag 35 van een cyclus van 28(normaal gesproken) en nog geen ongi rampen of dergelijke..
ik heb net testjes gehaald, ik zal uiterlijk morgen/overmorgen mijn nod moeten hebben indien ik een eisprong heb gehad. zal ik testen of niet? of zal ik nog even wachten..mmm Sabine, kun je ook niet al een testje wagen?
nou morgen je nod, kun je volgens mij nu al testen hoor! Spannend zeg!! Ik heb nu al ongi krampen en zit op 10 dagen voor mn ongi... ik loop nu al naar de wc om te kijken of ik niet bloed, zo voelt het. zucht, gek wordt ik van dit lijf!
ja, je bent nu dus al een week overtijd??? misschien als je nog ff wacht verschijnt het vanzelf op je buik: 3.4 weken zwanger gewoon testen, of ben je vaak overtijd? nee want dan zou je niet schrijven dat je cyclus normaal 28 dagen is... dus huphup, waar wacht je nog op
ik heb getest, omowit, dus ik denk niet dat hij morgen dan wel positief zal zijn. bij beide eerdere zwangerschappen testte ik 3 a 4 dagen voor nod positief namelijk.
Volgens mij kan dat idd de innestelingsbloeding zijn.. Ik had bij mijn eerste ook een heel klein beetje bloed rond mijn NOD toen dacht ik dat mijn menstruatie begonnen was, maar de volgende dag nog niet, en toen was ik dus zwanger.. Ik hoop het beste voor jou!
Goedemorgeeennnn / ofja middag is het al jullie hebben me de moed bij elkaar verzamelt ik ga morgen vroeg een testje wagen hihi. & waarom ik zolang wachte is omdat ik toen ik met de pil stopte 1 maand overtijd was en ik dus 1 cycles heb gemist dus vandaar dat ik nu bang ben dat t niet posi zal zijn. maar ik slimme was dan wel met de pil gestopt maar had dus 1 week geslikt en daarna gestopt haha niet slim dus dus vandaar dat ik dus 1 cycles miste en pas ongi was bij de volgende maand en ik had me daar eigenlijk best veel testjes tegen op gegooit toen ;a en dus nu wou ik dus wachten tot ik stiekem tog een posi test heb om eigenlijk een beetje blij te worden ihih & ik d8 misschien is me cycles vanslag door de pil die ik heb gestopt en miss dat ik dees maand later ben zou dat ook kunnen ? in iedergeval morgen vroeg komt me testje hopelijk een posiii test *yeaaahhhhh* hihihi nog niet te vroeg juichen natuurlijk ;p && waarom ik ook niet teste is omdat ik eigenlijk hhelemaal niks anders voel ofzo ik heb geen opgezetten/pijnlijke borsten of misselijkheid heb ik ook eigenlijk niet ik heb wel soms kleeiiiiiiin beetje pijn in me onderbuik zoals je menstruatie aankomt zeg maar en iik hor wel me darmen rommelen maar meer ook niet dus vandaar ;p hihih sorry voor een lang bericht en sorry voor een laat bericht hihih
hihi okee tyy maar het voed gewoon dt er niks is ik voel gewoon niks echt super rar hahah maarja ohjaa ik heb wel meer eetlust dnek ik dan ;p maarja morgen vroeg proberen te testen dan ;p