Welke test was dat? ik had hier namelijk ook een tuurstreepje.. Gr. Carlien .. heb trouwens ook buikpijn gehad, nu nog als ik veel loop, en ik heb last met borstvoeding (<dat was het eerste) en mijn eczeem trekt weer wat weg, en dat had ik met Rosalie ook.. Dus is echt spannend!
Ja die had ik ook.. En ik heb 11 dagen na de sex getest.. (Weet namelijk niet wanneer mijn nod is.. Ik ga morgen weer testen, dan zit ik op 13 dagen.. Gr. Carlien
ik zit vandaag op dag 29 vorige zwangerschap die mis is gegaan had ik ook op nod een heel licht streepje net als wat ik vandaag heb. ik denk dat het wel positief is want zaterdag heb ik ook getest toen was hij spier wit.
Zal ik doen! (of eerder als ik t niet zolang volhoud.. mn temp is nog steeds hoog dus..) We gaan idd voor de 1e! Ben 28 jaar! Jij? Heb de hele tijd krampjes etc, maar dat heb ik al zo'n beetje vanaf de eisprong..
Een streepje is een streepje dus voor nu heel voorzichtig gefeliciteerd. Hcg verdubbelt om de twee dagen dacht ik. Dus zaterdag ochtend opnieuw? Spannend ik duim voor je !!!
ja zo denk ik ook een streep is een streep ik had ook een licht streepje dus ik ben gewoon zwanger en de symp bewijzen het ook. zaterdag had ik ook getest toen was hij super wit maar vandaag mooi streepje daarom geloof ik dat het gewoon positief is ik twijfel er niet aan. morgen zet ik mijn test erop
@ sjubido Spannend hoor ik ben benieuwd Ik ben 20 jaar en is mijn eerste eigen kindje. Mijn vriend is 35 en heeft een dochter die 3 a 4 dagen hier is. Het is dat mijn vriend zown ouwe lul is Hahaha nee zonder gekkigheid. Ik ben op me 16 ouder loos geworden vader overleden en met mijn moeder al 15 jaar geen contact dus ging vroeg op me zelf wonen. Nu bijna 3 jaar wat met me vriend en toen begon het toch te kriebelen omdat ik natuurlijk al een beetje mama ben. Waarschijnlijk als ik een vriend van me eigen leeftijd had was het wat anders geweest maar ben er nu echt klaar voor Ik werk op kantoor en mijn vriend heeft eigen bedrijf in de bouw. Wat doen jullie voor werk? Groetjes en hopen dat we snel samen een test hebben met twee streepjes xx
@Pluisje Wat heftig allemaal zeg! Pfoe.. Hoe oud is je stiefdochter? Wij werken allebei op kantoor.. Wanneer is jouw NOD ook alweer?
@ sjubidoe Mijn nod is maandag, teminsten als ik 35 dagen aan hou. Cyclussen iets onregelmatig wel in de dertig dagen. Afgelopen 2 keer 35 dagen. Als ik een beetje van me vruchtbaarslijm uit ga klopt dit ook wel zondag à maandag nod ( 14 dagen na ei ) . Ik probeer niet te testen omdat ik al zown stresskipje ben. Als ik niet ongesteld wordt maandag wil ik dinsdag gaan testen. Wanneer ga jij testen? Xx
Oh ja stiefdochter is dec 6 geworden echt een schatje. Heeft wel moeten groeien natuurlijk. Ze is echt een kleintje ( t shirt net 104/110 broeken 98/104) Maar dat maakt der heel leuk hihi en haar moeder is 1.62 en vader 1.77 denk ) dus echt groot wordt ze niet
Nou we hebben net getest en er kwam een heel erg licht streepje te zien.. Niet echt een duidelijke, dus ga zo ff naar de winkel om een andere test te kopen... Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken...
@ sjubidoe Wat spannend zeg !! Ze zeggen licht streepje is ook een streepje!! Dus voorzichtig gefeliciteerd !!! Heb je foto van de test? Zou gewoon morgen ochtend testen als je nog een test heb en anders woensdag ochtend. Morgen zit ik op dag 35 maar tot nu toe niks.... Als ik niet ongie wordt ga ik woensdag ochtend testen. Slaap lekker voor zo xx
Zie hieronder! Ja, wil idd nog wel een keer testen.. Zit te twijfelen wanneer ik dat zou doen.. Heb je wel al een keer een volledige cyclus gehad? Truste!
@ sjubidoe Ik hoef bij allebei de testen niet te turen!! Ik denk gewoon hardstikke zwanger Ik heb al 5 of 6 cyclussen gehad. Waarvoor dit cyclus 4 is zonder pil en condoom. Meestal zat ik op de 35 dagen, 1 keer 38 dagen. Ik heb bijna geen afscheiding in 1 keer ( wat ik wel vaak paar dagen voor nod had) nu heb ik dat alleen week voor nod gehad. Buikpijn ook weg lijkt nu wel of ik spierpijn heb in me onderbuik :s Ik ben zo bang dat me lichaam me voor de gek houdt. Nog even geduld hebben moet ik... Zou gewoon nog heel even wachten met testen ik denk dat je echt zwanger ben anders clear blue met zwanger niet zwanger doen
Nou heb vanochtend weer getest, is nu toch wel duidelijk!!! Hoop dat jij ook goed nieuws hebt woensdag!!
Gefeliciteerd !!!!! Echt leuk voor jullie en zo snel al helemaal top!! Vandaag mijn nod maar aangezien de winkels dicht waren en geen test had meer niet getest. Morgen test kopen uit me werk en woensdag testen!! Mits ik niet ongie worden natuurlijk Tot nu toe niks dus wel spannend, heb een heel raar gevoel in me billen soort kramp heel gek :s Ik laat het jou weten hoe het veder gaat X
Helaas vanochtend ongesteld geworden Opzich had ik het idee al hoor , ik bedoel pijn in borsten en veel of weinig afscheiding heb ik altijd voor me ongie. Alleen vorige week zo rare steken in me buik en ook echt paar dagen dat ik dacht hee misschien een innesteling. Op naar ronde 5 Jij nog heel veel succes met je zwangerschap lekker van genieten !!