1 week voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bob1981, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Heb al 4 dagen een zeurend en drukkend gevoel in mijn onderbuik:( maar ik zit nog veel dagen voor mijn NOD...tussen 7 en 11 mei moet mijn menstruatie beginnen, zijn nu een 1 jaar bezig en voor het eerst sinds 3 maanden voel ik mijn eisprong super goed dus ik denk dat mijn lijf langer nodig heeft gehad om te ontpillen..
    Deze maand precies rond de juiste tijd geklust en nu maar duimen op een positieve test...:D
    Maar het zeurende en drukkende gevoel in mijn onderbuik en steken daar beneden dat maakt mij ongerust...is dit nu wel een goed teken of niet...het wachten duurt ook zo lang...ik probeer er niet aan te denken maar mijn lijf denkt daar anders over :)
    Verder sinds 2 dagen ontzettend moe maar verder geen klachten...
    Ik dacht dat ik altijd zo geduldig was maar het tegendeel blijkt maar weer :)
    Zijn hier dames die ook deze klachten hadden en mijn gerust kunnen stellen???
    Dankjewel!!
     
  2. nattasja77

    nattasja77 Bekend lid

    25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi pientje

    kan jou niet echt gerust stellen, maar begrijp jou wel.
    ik heb ook klachten, leuke klachten, maar kan pas volgende week dinsdag testen. is wel eerder als jou, maar oke.
    ik heb mijn klachten sinds afgelopen maandag. bij iedreen is het verschillend.
    ik heb hiervoor 2 zwangerschappen gehad en had toen geen verschijnselen voor mijn test. als je nou rond 7 mei een sensitest doet. deze kan je bestellen via internet. deze kan 4 dagen voor je nod. is deze negatief kan je altijd nog wachten of je nod uitblijft en dan op nieuw testen.
     
  3. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hoi nattasja77,

    Het is vreselijk...het wachten...
    Het is al een keer eerder mis gegaan na 9 weken en toen wist ik niet eens dat ik zwanger was...nu voel ik van alles en ben zo bang dat het mis gaat...zeker omdat de vorige x klachtloos was..
    Ik heb zojuist een sensi test besteld thankx voor de tip...
    Ik zal heel hard voor je duimen, dinsdag is al heel snel!!
    Positief blijven en wachten...heel lang wachten...zucht:D
     
  4. nattasja77

    nattasja77 Bekend lid

    25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi pientje

    vervelend dat het al is mis gegaan. nou hopen dat het gauw raak is. en misschien is dat al zo.
    wachten vind ik o zo moeilijk. ben bijna van plan vandaag of morgen te testen. ik heb alleen gewoon een huimerk gekocht. manlief wil gewoon nog even wchten met testen.

    ik hoop voor je dat je rond 4 a 5 mei een positieve test hebt.
    hou je mij op de hoogte van de nieuwe vage klachten en ontwikkelingen?
     
  5. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi meid,

    Natuurlijk ga ik duimen en hou ik je op de hoogte...
    Het wachten is vreselijk...maar ja dat lees je hier van iedereen...
    Hopelijk is het bij jullie helemaal raak...heerlijk!!
    Hou me op de hoogte van de ontwikkelingen :D

    Ik zal keihard duimen voor je!! Succes met testen meid!!
     
  6. nattasja77

    nattasja77 Bekend lid

    25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    heb net getest. met een huismerk. kon niet meer wachten.
    zoals verwacht negatief. nu toch maar tot dinsdag wachten.

    hou je op de hoogte.
     
  7. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    ahhhh...balen!! Maar wie weet dinsdag...ik hou me duimen gekruist voor je!!
    Spannend!!
    Hopelijk begint mei met een knaller :D
     
  8. siena

    siena Actief lid

    31 mrt 2011
    403
    0
    0
    Hoi Pientje10 en natassja77,

    Ik moet helaas nog langer wachten dan jullie.. Ik mag over 6 dagen testen :D.. Ik zal voor jullie duimen op mooie positieve testen!!

    Mijn klachten:

    -Soort druk in onderbuik
    -Lichtelijk buikpijn
    -4 dagen last gehad van gevoelige tepels
    -af en toe duizelig
    -af en toe steken onderbuik
    -Licht donkerder tepelhof

    Hopelijk is dit niet een menstruatie wat komt.. ;)
     
  9. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hallo allemaal,
    ik heb waarschijnlijk (volgens ff) afgelopen vrijdag een ei gehad.
    nu ben ik de afgelopen dagen zéér moe en veel hoofdpijn.
    ook heb ik nu en dan wat lichtelijk scherpe buikpijn die me ook naar mijn bovenbenen trekt. nu en dan wat misselijk maar geen gevoelige borsten.
    dus ook hier is het spannend. ik denk dat ik rond 6 mei mijn NOD heb, maar dat weet ik niet zeker. mijn vorige (eerste) cyclus was 106 dagen...

    mmm afwachten dus!

    ik duim voor jullie!
     
  10. siena

    siena Actief lid

    31 mrt 2011
    403
    0
    0
    @ Roeska.. Jeetje wat een lange cyclus, wat is hier de oorzaak van? Stoppen met de pil?

    Ik ben 17 febr gestopt met de pil, en zit momenteel in rode 1.. Ik had normaal altijd een cyclus van 28 dagen.. Maar nu ik gestopt ben had ik pas mn 1e echte ongi na 40 dagen.. Ben benieuwd wanneer ik mn NOD heb.. Ik gok op 5 mei.. We zien t wel..! :D
     
  11. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hallo!

    pff ik moet ook nog 6 dagen wachten ongeveer! heb vandaag al een testje gedaan (te vroeg natuurlijk) :p , maar ik zag een heeeeeeel licht streepje, het was wel echt een tuurstreepje, maja zegt niets natuurlijk!

    Mijn klachten:
    * enorm veel steekjes en krampjes in baarmoeder
    * misselijk met vlagen (vanmorgen bijna moeten spugen)
    * tepelhof is ietsjes donkerder
    * borsten doen wat zeer, maar niet zo veel
    * duizelig met vlagen
    * eten smaakt anders

    Altijd zo moeilijk he, al die klachten, maar is dat omdat het raak is of houd je lichaam je gewoon voor de gek..
     
  12. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi jipje, siena,roeska123

    Leuk om jullie reacties te lezen...

    @jipje...spannend!!! Ik durf echt nog niet te testen, moet nog wachten tot 8 mei :(
    Maar ik begrijp helemaal wat je bedoelt...zo lastig om je lijf in dit soort situaties te doorgronden...nu maar afwachten, ik zal keihard voor je duimen meid!!

    @siena, bevrijdingsdag, je hebt er een mooie dag voor uitgezocht ;) succes!! Hopelijk goed nieuws...en hopelijk zit je cyclus gauw weer in zn oude ritme!!

    @ roeska123, jeetje ben je nog aan het ontpillen?? 106 dagen is wel enorm lang...ik zal voor je duimen meid!!

    Het wachten is begonnen dames...het hele lange wachten :D
    Ik zal voor jullie duimen!!

    Liefs
     
  13. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ pientje, hoop zo dat het raak is,, ben nog niet lang bezig.. maar toch iedere maand hoop je dat het zo is,, heb hiervoor ovulatietesten van sensitest gebruikt, maar deze gaven geen piek aan bij mij,, deze maand met cb digital getest en een :),, dus de hoop word alleen maar groter..
    Ik ga ook voor jou duimen!! we zijn gewoon allemaal zwanger deze maand ;)
     
  14. nattasja77

    nattasja77 Bekend lid

    25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    hai dames

    leuk dat we bijna allemaal rond dezelfde tijd kunnen testen.
    spannend. melden jullie het als er nieuws is?
    leuke klachten enz.
     
  15. gekko

    gekko VIP lid

    11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee wanneer mijn NOD is... maar ik heb wel een hoop van die klachten...

    Trouwens... degene die op 8 mei testen... testen op moederdag..... Mooie dag voor roze;)
     
  16. Anna27

    Anna27 Fanatiek lid

    7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb mijn NOD op 2 of 3 mei. Vandaag 'alvast' k2v5-testen gekocht, en ik kon het niet laten om er alvast 1 te doen....
    Ik heb namelijk al een kleine week allerlei kwaaltjes die zouden kunnen wijzen op een zwangerschap.
    'Natuurlijk' was de test (nog) negatief....
    Ik wil nu echt proberen te wachten tot ik eventueel overtijd ben!
     
  17. nattasja77

    nattasja77 Bekend lid

    25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    o ja, mijn klachten

    - zere baarmoeder
    - af en toe steken in mijn baarmoeder
    - hoofdpijn
    - misselijk
    - zere tepels, maar heb ik ook voor ik mijn nod krijg
    - volgens mij zijn mijn tepels nu ook ietsje donkerder, hoor vanavond wel van manlief of dat ook echt zo is.
     
  18. cw1

    cw1 Lid

    25 mrt 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey allemaal, wat leuk!! Zie dat jullie allemaal jullie NOD ergens tussen 5 en 11 mei hebben! Leuk zeg, ikke namelijk ook.

    Volgens mijn temperatuur en ovutesten heb ik afgelopen zaterdag mijn ei gehad. Ik zit in de 1e ronde na het stoppen met de pil en ik wacht inmiddels al een dag of 140 op mijn eerste menstruatie, dus ik hoop zo dat het gaat gebeuren. (of...nouja, liever niet natuurlijk, maar zelfs met ongesteld zijn zou ik al heel blij zijn!!).

    Heb wel wat klachten, maar wat het nou betekent (zou niet weten of ik dit ook heb als ik ongi word, want dat ben ik na het stoppen met d epil dus nog niet geweest:

    Steekjes onderin mijn buik;
    Hele pijnlijke tepels;
    Mijn tepels zijn ook veel groter?
    En ik proef de hele tijd een ijzer-achtige smaak in mijn mond.

    Vind het wel erg spannend allemaal! :)
     
  19. siena

    siena Actief lid

    31 mrt 2011
    403
    0
    0
    Wat leuk om te lezen dat we allemaal rond de zelfde tijd gaan testen!! Echt heel spannend allemaal..
    Laten jullie hier weten hoe de testen zijn verlopen??:D

    Ook heb ik voornamelijk stijve tepels, hebben jullie daar ook last van?? Ook is mn tepelhof piep klein beetje donkerder geworden, heb ook last van bultjes, maar dat is komen en gaan...

    :D
     
  20. nattasja77

    nattasja77 Bekend lid

    25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    mijn tepels zijn ook groter, maar of ze groter zijn dan anders weet ik niet zeker. ze zijn in iedergeval groter geworden tijdens de borstvoeding, maar vind ze nu toch ook wat groter.

    zeer doen ze bij mij altijd een week voor mijn nod.
     

Deel Deze Pagina