Lieve meiden, Ik ben sinds 5 maanden gestopt met temperaturen+ovutesten en wil kijken of we zwanger kunnen worden aan de hand van mijn cervixslijm. Mijn cyclus is tussen de 26 en 33 dagen. Rond dag 14 heb ik doorzichtig rekbaar slijm maar rond dag 20 ook... Ook tijdens het temperaturen was mijn eisprong ook elke keer op andere dag van de maand. Wie heeft dit ook en wat kan ik het beste doen om onze kansen zo groot mogelijk te maken om zwanger te worden..? Alvast bedankt! Liefs
ik heb het ook weleens gehad. dan dacht ik dat mn ei was geweest en dan een week later opeens weer rekbaar slijm. achteraf bleek toen dat mn ei pas de tweede keer gesprongen was... wat je kunt doen? vaak klussen... ik heb ook wel gelezen dat je rekbaar slijm kunt hebben als je ei al wel gesprongen is, dat is iets hormonaals ofzo... dit is niet erg, behalve dat je dus zelf in de war kan raken. ik zou elke 2-3 dagen klussen en als je rekbaar slijm hebt een keertje extra, heb je 2x rekbaar slijm, dan 2x extra klussen. zo kan je je ei niet missen, lijkt mij. succes en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Hai surf, Bedankt van je reactie. Ik raak idd zo wel erg in de war. We gaan gewoon wat vaker klussen in de hoop dat het een keer raak mag zijn en niet zo lang zal duren als bij mijn dochter Ik heb gewoon even helemaal genoeg van het tempen/ovutesten en al het andere dus wilde het graag even anders aanpakken en proberen