Gisterenmiddag/avond was het weg maar vanmorgen wel weer bloed (niet rood maar beetje bruinig roze srry voor de details ) Het is allemaal niet veel maar hoop niet dat het al een voorbode is van me menstruatie want dan is het wel heel vroeg... Weten jullie eigenlijk hoelang je na een innesteling kan testen?? Ik heb het overigens ook de hele dag koud... en nog steeds steken in me buik en me rugpijn is ook erger geworden. Pff duurt de week toch lang.. Liefs, Sanni
met gevoeligere testen kun je testen 4 dagen voor je nod, maar dat als deze negatief is wil niet zeggen dat je dan niet zwanger bent. het is net hoeveel hgc je aanmaakt. ik had bij mijn jongste pas een postieve test na een week overtijd te zijn.
Moet gewoon nog even geduld hebben, maar na me miskraam 1,5 maand geleden is me lichaam zo van slag geweest dat na me positieve ovu-test in het paasweekend (dansje in de badkamer gedaan ) ik stiekem erg ongeduldig ben veel meer dan de vorige keer zou zo super zijn als het deze ronde wel raak en goed zou zijn... Spannend hoor en erg fijn dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten is toch erg fijn dat je dat hier kan delen aangezien buiten me vriend niemand weer dat we bezig zijn. Hoop op veel positieve testen hier!!! xx
@ sanni snap dat dat moeilijk is. maar je kan natuurlijk altijd eerder testen, maar dat zegt niet altijd wat. hoop voor je dat het een roze test zal zijn. zal voor je duimen.
Wat vervelend dat je nog steeds wat verlies hebt, kan me voorstellen dat de drang om te testen dan nóg groter wordt.. Het is inderdaad fijn dat je het hier kunt delen, weet precies wat je voelt. Wij hebben ook niemand vertelt dat we bezig zijn.. Ga voor je duimen en keep me posted!! xx
Bedankt erg lief van jullie!! Wanneer gaan jullie een testje doen of wachten jullie netjes af ?? Ga ook zeker duimen voor jullie allemaal!!! xx
ik kon me niet meer inhouden en heb een test gedaan vanmorgen...negatief helaas... ik weet dat het nog niks zegt, maar ik vond het wel erg jammer. die buikpijn moet toch ergens vandaan komen....zucht.
Ik kon het vanmorgen niet laten te testen ( terwijl mijn NOD pas 8 mei is ) ik weet het heeel stom natuurlijk, veel te vroeg en dus omowit, witter kon gewoon niet ha ha. Nu weet ik wel dat alles wat ik "denk" te voelen niet kan komen door een zwangerschap want HCG is er dus nog niet :-D
Hallo dames, ff een paar daagjes weggeweest, dus had wat bij te lezen het is wat he al die klachten,, de ene keer denk ik.. ik word gewoon ongesteld, maar dan heb je weer een ander gevoel en dan denk je, nee dit is niet het gevoel dat ik heb als ik ongi moet worden,, gisteren een testje gedaan, een licht streepje, wel echt heel licht hoor, zo van zie ik nou iets of niet, maar vriendlief zag hem ook.. dus morgen nog een x testen, hopen dat hij dan positief is!! en anders als ik niet ongi word vrijdag nog een x! Heeft er hier iemand al positief getest vandaag?? ben benieuwd, hoop dat er veel roze is deze weken !! heb af en toe het gevoel ongesteld te worden, maar het is niet echt ongi gevoel beetje moeilijk te omschrijven, wel veel steken! gisteravond en vannacht wel pijnlijke steken.. Nog ff afwachten dus
Ze zeggen een streepje is een streepje!! Dus al voorzichtig gefeliciteerd ! Welke test heb je gebruikt? Ik denk dat ik morgen een testje ga doen ben toch wel erg benieuwd! Misschien is het nog wel te vroeg maar goed...
Die van de kruidvat heb ik gebruikt, maar had daarnet toen ik op het toilet zat bij het afvegen wat afscheiding met daarin wat rood/rozig bloed, dus het zal wel niet... zou wel een hele late innesteling zijn he!??
Als je die 2 voor 5 euro heb gebruikt die zijn heel nauwkeurig en vroeg ben ook het beetje aan het lezen geslagen omdat ik ook nog steeds bloed verlies maar je leest toch wel regelmatig dat vrouwen bloed verliezen denken dan aan menstruatie maar zijn zwanger. Dus als ik jou was morgen nog even testen!!! Heb je een foto van je test? Hoop voor je dat het raak is!!!
@jipje, wat leuk zeg! Ze zeggen idd een streepje is een streepje, dus ik ben wel heel benieuwd of het streepje donkerder is als je morgen of overmorgen test! Heb je verder nog kwaaltjes of ergens last van? Groetjes
@jipje inderdaad een streepje is een streepje hoor. overmorgen gewoon nog een keer testen en bij deze een felicitatie.
ja , maar het was echt wel heeeel licht hoor! Als ik morgen of donderdag niet ongi word, doe ik vrijdag of van het weekend nog een x een test. Heb daarnet ook een heel klein beetje rozig/rood bloed verloren dus denk dat het eraan zit te komen. Maar nog gewoon even afwachten.. (weer wachten) We zullen zien he o heb trouwens de kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt!
Waar ik nou ook zo benieuwd naar ben.... misschien heel stom, maar ik lees heel vaak dat mensen voor hun NOD een ovulatietestje doen om te kijken of deze (bijna) positief is. En vaak als deze dan positief is voor de NOD, zijn ze zwanger? Is dit nou waar...of, wat moet ik hier nou mee? Ik was namelijk heel benieuwd en heb daarstraks eens een ovutestje gedaan. Nou, er was een heel licht streepje te zien, maar echt verre van positief. Hebben jullie dit toevallig ook geprobeerd? Ik dacht gelijk al; nou...dan ben ik dus niet zwanger en word ik aankomend weekend gewoon ongi. Of, denken jullie dat dit niet waar is? Help!!! Ben benieuwd wat jullie hier van vinden... Groetjes!
Ik heb er nog nooit van gehoord, en ik ga het ook niet proberen Houd het gewoon bij zw.testen houden, dat is al frusty genoeg ik kan je wel vertellen dat je misschien zwanger bent, maar een zwnagerschapstest moet dat toch echt uitwijzen.... succes aan komend dagen!