heb er ook al over gelezen,, maar echt super betrouwbaar is het niet hoor! je kan beter gewoon een zw test doen.. want bij een zw test is een licht streepje een positieve test, maar bij je ovulatietest niet, dus dan raak je daar alleen maar gefrustreerd van denk ik!
Ik kwam er zo achter dat ik zwanger was ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden die maand (bleek innesteling te zijn) dus was bezig met ovutestje en in 1x 3 dagen achter elkaar een en daarvoor zag je telkens een streepje dat snel donkerder werd. En omdat ik toen enorm misselijk was heb ik toch een zwangerschaptest gedaan en die was positief (helaas wel mk geworden)... Dus het kan wel alleen weet ik niet of dit altijd opgaat en met elke ovu-test... Dus gewoon die 2 van 5 euro van de kruidvat die is denk ik het snelst! Vanmorgen trouwens een testje gedaan maar was omowit :x.... Veels te vroeg natuurlijk dus moet gewoon het weekend even afwachten... Heb nog steeds bloedverlies maar nu wel meer zou ik dan toch een lange innesteling hebben of toch menstruatie.. Pff..
@Sanni, balen dat het bloedverlies toch blijft aanhouden. Je kan het nog geen ongi noemen? Misschien is cyclus dit keer wel wat korter? Ik hoop het natuurlijk niet voor je!
@ecila1982 nee het is veel minder dan me ongi. En omdat ik dit de vorige keer ook had alleen was ik er toen niet zo mee bezig dus dacht dat ik ongi was alleen was dit veels te vroeg (ontpillen dacht ik). Heb het die tijd niet begrepen hoe het kon dat ik zwanger was alleen omdat ik nu eigenlijk het zelfde heb en dus een beetje rond ben gaan vragen hier en als ik nu terug ga tellen was het me innesteling dus toen viel het kwartje . Dus hopelijk is het weer me innesteling die gewoon lang duurt. Als het niet zo is ga ik toch maar eens na de HA als het de volgende ronde weer gebeurd. Wanneer ga jij testen??
hoi dames, vannacht ongesteld geworden en niet zo'n klein beetje ook!!! volgens mij is het niet helemaal goed gegaan, was serieus echt wel misselijk en had ook pijnlijke borsten.. misschien fout gegaan bij de innesteling??? geen idee, naja nieuwe ronde nieuwe kansen, maar baal wel enorm!
@Jipje echt... Balen zeg had echt gehoopt dat het raak was voor je! Heb je nog wel een testje gedaan omdat je eerst een licht streepje zag??
Ik hoop ook voor je dat het de innesteling is! Ik zou me er inderdaad ook even over laten informeren. Toch vreemd?! Ik denk dat ik vrijdag een testje ga wagen, kan echt niet wachten tot zondag ha ha. Wanneer heb jij in gedachten? Zou wel een heeeel leuk moederdagcadeautje zijn toch?
Heej dames, Een dag voor NOD, testje gedaan, als ik hem schuin houdt zie ik wel wat verkleuring, maar recht er op zie ik niks Maar zit pas 10 DP0 dus kan nog te vroeg zijn.... we wachten weer af....
He verdorie! EN je had een licht streepje? Ja msischien is het vroeg misgegaan, maar heb je veel bloedverlies? Kan toch wel he dat je een beetje bloed verliest en toch zwanger bent....ik wil je geen hoop geven, maar het is zo dubbel, positieve test en dan ineens niet meer zwanger? Tja ook dat kan....
Ik wilde zondag ook gaan testen maar denk niet dat ik zo lang kan wachten, misschien vrijdag nog een testje ! Zou idd een geweldig moederdagcadeau zijn!!!
@jipje, wat vreselijk jammer! het was je zo gegund... hier nog stééds buikpijn. gaat inmiddels een week zo. het zit nu steeds op 2 plekken, ongeveer 5 cm van elkaar boven mijn schaambot. gisteravond was het steeds links. eerst was het alleen als ik op mijn zij lag, nu sinds een paar dagen ook overdag. ook weer erg hoofdpijn gehad, en ik kan niet wakker worden 's morgens! nogmaals: zucht...
hey dames een idee hier ook een lijstje te maken en die dan af en toe mee te nemen, een paar pagina's verder. weten we een beetje hoe we allemaal zitten. ik maak het lijstje wel, als jullie dan jullie zelf willen neerzetten. alles gewoon zwart. rood wanneer ongi en roze wanneer test postief. 3 mei nattasja, 1e ronde, 2 jongens 4 mei nattasja, 1e ronde, 2 jongens 5 mei 6 mei 7 mei 8 mei 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei 16 mei 17 mei 18 mei succes!
Hoi Nattasja, Zat hier even te koekeloeren Maar jullie weten dat zo´n lijst al bestaat bij NOD?? Heb je NOD 1 - 15 mei...
3 mei nattasja, 1e ronde, 2 jongens 4 mei nattasja, 1e ronde, 2 jongens 5 mei 6 mei 7 mei 8 mei Ecila1982, 2e ronde, 2e kindje 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei 16 mei 17 mei 18 mei
3 mei nattasja, 1e ronde, 2 jongens 4 mei nattasja, 1e ronde, 2 jongens 5 mei 6 mei 7 mei 8 mei Sanni, 4e ronde, 1e kindje 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei 16 mei 17 mei 18 mei Leuk
3 mei nattasja, 1e ronde, 2 jongens 4 mei nattasja, 1e ronde, 2 jongens 5 mei 6 mei 7 mei 8 mei Sanni, 4e ronde, 1e kindje 9 mei Sadas, 1e ronde, 1e kindje 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei 16 mei 17 mei 18 mei Heb mezelf er ook maar ff bij gezet! Leuk!
3 mei nattasja, 1e ronde, 2 jongens 4 mei nattasja, 1e ronde, 2 jongens 5 mei 6 mei 7 mei 8 mei Ecila1982, 2e ronde, 2e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje 9 mei Sadas, 1e ronde, 1e kindje 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei 16 mei 17 mei 18 mei Ik heb ecila1982 er ook weer bij gezet die was er af gevallen. Laten we hopen op een mooie roze lijst.