Lieve dames, Al 2 jaar proberen mijn vriend en ik om zwanger te worden maar omdat ik geen goedde cyclus had is het er tot op heden nog niet van gekomen. Maar met behulp van de h.a heb ik voor het eerst in mijn leven alweer 8 vruchtbare maanden gehad JIPPY ! Maar aangezien dit voor mij erg nieuw is heb ik een paar vraagen. Afgelopen woensdag het ik een ovulatietest gedaan en kwam hij positief te staan. Dus hebben mijn vriend en ik geklusd, gistermiddag begon ik wat pijn te voelen links onderin mijn buik. Ik ga ervanuit dat dit mijn ovulatie was aangezien ik dat de andere maanden ook had. Maar gisteravond werdt de pijn alleen maar erger en kon ik haast niet slapen. Nu is de pijn behoorlijk weg gezakt en voelt het meer als een lichte irritatie en heeft het zich ietsjes naar het midden verplaatst. Ik ben een behoorlijke kouw kleun van mezelf maar heb het zinds gister behoorlijk warm en moet ik om de 20 min plassen en zijn mijn darmen heel lichtelijk van slag. Ik weet dat het nu nog veel te vroeg is om te kunnen weten als het raak is maar na zo lang wachten hoop ik zo dat onze kleine engeltje nu eindelijk zijn/haar weg heeft kunnen vinden naar mama's buik. Is er iemand die wat advies heeft voor mij ? ? Groetjes Shanty
Dat is denk ik je eisprong geweest, je eitje springt namelijk 24-48 uur na je positieve ovulatietest! Hoop voor je dat het raak is deze maand!
hey hey! heb gisteren precies hetzelfde berichtje gepost had ook echt enorm veel pijn,, maar vandaag toch wat minder (zowat weg) dit is denk ik toch echt de eisprong. Gyn. zei dat het iedere maand anders kan aanvoelen! Hopen dat het raak is deze maand
wat spannend! ik kan je niet echt een antwoord op je vraag geven, want ik weet het zelf nog niet haha! ik duim voor je dat je gauw een goede test in handen hebt!
Dat is inderdaad je eisprong geweest. En inderdaad voelt het elke maand anders. Vorige maand had ik zelf (voor het eerst) ook enorme steken in mijn liesstreek. Deze maand weer helemaal niet gevoeld. Nog heel even geduld en dan hoop ik voor je dat je een posi test in handen hebt
Dank jullie wel voor jullie reacties, ging er al een beetje van uit dat het me eisprong was. Moet nog effe wennen aan al die extra kwaaltjes tijdens de cyclus maar heeft iemand ook ervaring met de ovutest van de kruitvat ? Las in een topic dat hij wordt afgeraden omdat hij een beetje vaag resultaat geeft maar woensdag was de streep echt heel donker maar vandaag is hij nog precies zo. Komt dat omdat het de verkeerde merk is of kan het zijn dat mijn eicsprong nog niet over is. Denk dat deze 2 weken erg lang gaan duren, hihi
ik heb geen verstand van ovutestjes, dus dat zou ik niet weten. maar ik denk ook dat ik mn eisprong gevoeld heb. idd een btje steken en btje buikpijn. nog even wachten meis!
De ovutestjes van de KV zijn inderdaad niet zo betrouwbaar. Geven lang positief aan. Ik heb goede ervaringen met de dipsticks van ZWenK En welkom op de wachtbank. Normaalgesproken is twee weken niet zo lang, maar op de wachtbank duren ze eeuwig
Dank je wel, zal ze anders wel even via zw&k bestellen. de wachtbank lijkt zeker eeuwen te duren ja, hihi. Maar op een gegeven moment moet het wachten voor iedereen toch beloond worden. Heel veel sucses allemaal en gefeliciteerd voor de dames bij wie het raak is, voor de anderen zal ik ook voor jullie hard duimen dat het deze maand hopelijk mag lukken. Groetjes shanty