1 week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door char03, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. char03

char03 Lid

5 jun 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    ik zit een week voor de nod en heb eigenlijk nog nergens geen last van.. Wel had ik vorige week erg last van me rug en rommelde het wat in me onderbuik..Af en toe wat steekjes links en rechts van me buik maar dat was het ook..

meer die als eigenlijk verder nergens last van hebben?

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ook nog nergens last van, nu ook week voor NOD.

Toen ik zwanger was van mijn zoontje kreeg ik pas 12 dagen na mijn eisprong ongeveer krampen, verder herinner ik me niks meer want ik was er toen niet zoveel mee bezig als nu.

ik zit nu ook te wachten op de kwaaltjes:p!! Kom nouuuuuwwwww

3. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb komende vrijdag mijn NoD maar ook nergens last van. Als ik er even bij stil sta en erover nadenk lijk ik ineens van alles te voelen maar eerlijk is eerlijk ik heb helemaal geen kwaaltjes (helaas). In mijn eerste cyclus had ik nog gevoelige tepels na mijn eisprong maar nu niet, misschien een goed teken ;). Er zit niks anders op dan te wachten dames!! Succes!

4. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Had altijd tal van klachtjes voor nod. Nu het raak was niks!!! Alleen wat steekjes en krampjes 2 dagen voor nod maar die had ik altijd wel.

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik heb woensdag mijn NOD.. Alleen last van mn onderrug en af en toe wat krampjes onderin mn buik. Ineens veel puistjes in mn gezicht en futloos... Maarja dat kunnen ook allemaal tekenen zijn voor ongi.. afwachten dus :(

6. char03

char03 Lid

5 jun 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd is heel verschil per persoon.. En kunnen niet meer doen dan afwachten.. Heb inderdaad ook erg veel last van puistjes op rare plekken ook ( op borstkast, in me oor ) haha.. Laten we hopen dat het ook een goed teken kan zijn dat we nu nog nergens geen last hebben.

Wanneer gaan jullie testen?

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik neem me elke keer voor te testen op NOD maar houd het elke keer niet vol:p

Ik denk dat het weer niet raak is voor mij deze ronde, zo'n voorgevoel...

Deel Deze Pagina