Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Heeft tarwekiemolie nou verder nog een invloed op je cyclus?? Ik heb een goede cyclus van 26-28 dagen, en wat ik lees over tarwekiemolie klinkt het alleen maar gezond voor je lichaam, doorbloeding van de baarmoeder etc, ik denk dat ik er gewoon 1 per dag ga innemen (kruidvat merk), niet meer dan dat. Maar nu lees ik ook weer wat slechte gebruikerservaringen, dat het effect zou hebben op de cyclus?? En iets over miskramen? Of is dat teunisbloemolie? Dat wil ik dus niet gebruiken, mijn ovulatie is precies rond dag 14 dus dat vind ik wel best en wil ik zo houden.
Tarwekiem is voornamelijk voor een goede doorbloeding en daardoor goed voor de eventuele innesteling om een goede dikke laag te vormen in de baarmoeder volgens mij (dacht ik) Teunisbloem is voor het bevorderen van je cyclus en zn regelmaat en het verminderen van menstruele klachten, maar dit mag je na de eisprong niet meer innemen tot aan je ongi.
Ok dan houd ik het gewoon de hele maand bij tarwekiemolie, dat kan dus gewoon? En als ik eenmaal zwanger ben stop ik ermee of slik ik rustig 1x per dag door? Wat denk jij?
Ik slik de tarwekiemolie nu gewoon sochtends en savonds 1 capsule per keer, en de teunisbloem (efamol pmp) van mn ongi tot aan mn positieve ovutest
en hoe zit het dan met die capsules van etos zwanger worden. Zit daar ook niet tarwekiem olie in en theunisbloem olie? Zat afgelopen keer op 48 dagen cyclus en dat wil ik graag verkorten, iemand tips? groetjes Lies
Ik gebruik efamol pmp maar dan geen etos want dat zou dubbel zijn, en ik slik die efamol ook maar van ongi tot eisprong en daarna niet meer.. Of dat werkt bij verkorten weet ik niet..
Lies misschien dan teunisbloemolie tot ei en vanaf ei tarwekiem? Wie weet helpt dat beter dan de etos pillen. Ik las dat de teunisbl voor eerder ei kan zorgen of heb ik t verkeerd y87?
Volgens mij zorgt teunis voor regelmatigere cyclus en minder ongi klachten, maar de lengte weet ik niet