Hi allemaal, Ik vraag mij af of 1 glaasje wijn om 22:00u, invloed kan hebben op de temperatuur van 07:30 de volgende ochtend? Mijn temperatuur was gister ineens 36.93 waar hij normaal rond de 36.77 of lager hangt. Gister ochtend duidelijke ovu test en gister middag een knal ovulatie test, dus eisprong kan het nog niet geweest zijn. Vanmorgen was mijn temperatuur 36.69. Wat denken jullie?
Kan maar hoeft niet.ik denk eerder dat jouw temp hoger lag door je lh piek. Dat is iets wat ook zeer regelmatig voorkomt . De dag(en) na je piek zakt hij weer omlaag daarna pas weer opnieuw te stijgen door je eisprong de dag daarvoor. En dat zie je bij jou dus vandaag ook mooi terug. Ik verwacht morgen/overmorgen een nieuwe temstijging bij jou
Super bedankt voor je duidelijke uitleg. We hebben het vrijdag en zaterdag avond gezellig gemaakt, vanavond heeft niet echt zin meer toch? Behalve dat het leuk is Haha. M’n piek was gister 13:00u zichtbaar en gister avond en vandaag een veel lichtere streep. Ben benieuwd of m’n temp stijgt morgen of overmorgen. Wist niet dat hij door LH piek ook kon stijgen.
Ik zou het vanavond ook nog gezellig maken. Als hij morgen springt ligt er al vers zaad van vandaag te wachten
M’n temp was vanmorgen 36.61 geen stijging, eerder wat aan de lage kant. Als ik op zaterdag om 13:00u een piek had, dan had hij nu toch al gesprongen moeten zijn? Misschien jammer genoeg geen eisprong deze maand.
Nee hoor... je ei springt max 48 uur na een piek. Dus hij kan ook vandaag nog springen . Daarom zei ik gisteren ook dat je temp vandaag of morgen zou gaan stijgen
Jaa inderdaad, lees het nu ook. Had op internet gelezen dat hij 24-36 uur na piek springt. Maar lees nu ergens anders 48. Verwarrend allemaal.