Hoi alllemaal, mijn vriend heeft ooit een brommer ongeluk gehad hierdoor heeft hij 1 zaadbal. Hij is er nooit mee naar de dokter geweest. Heb het wel aan geraden maar hij wilt niet. Maar ik ben ondertussen wel erg nerveus. Ben bang dat dat vruchtbaarheid vermindert. Heb wel gelzen dat als je man of vrien 1 zaadbal heeft ook vruchtbaar kan zijn. Wie kan mij er iets meer over vertellen
Mijn man heeft ook 1 zaadbal. Hij heeft een goedaardig gezwel gehad en daardoor is 1 bal weggehaald. Hoewel zijn arts destijds heeft gezegd dat zwanger raken een probleem zou kunnen zijn, ben ik toch vrijwel direct zwanger geraakt. Als jullie je zorgen maken kan je altijd even bij je huisarts langs gaan, kijken wat die zegt.
mijn buurman heeft ook maar een zaadbal was ook kans op verminderde vruchbaarheid, maar ze zijn in de eerste ronde aangeteld wilt dus niets zeggen.
Een vriend heeft ook wat met 1 bal (ik weet niet precies wat) en toch was zijn vrouw vij snel zwanger.... huisarts heeft toen ook gezegd dat het wat langer kon duren maar dat viel dus erg mee!
sorry ,ik weet niet goed hoe ik dit moet vragen maar heeft hij dan geen arts gezien na het ongeluk. ik bedoel, die zaadbal kan niet vanzelf afvallen of zo nogmaals sorry voor de rare vraagstelling en btw mijn man heeft ook maar een zaadbal
mijn mannetje heeft er wel 2 maar er werkt er maar 1tje dat komt omdat zijn ballen niet zijn ingedaald vroeger ze hebben er toen maar 1tje naar beneden gehaald daardoor is de andere altijd te warm geweest en is dus onder ontwikkeld dus maar 1 werkende dit heeft bij ons wel gevolgen gehad mannetje is verminderd vruchtbaar misschien iets ander verhaal maar wilde het toch even neer zetten.... naar de ha gaan lijkt me het beste ook al is het moeilijk groetjes anna
Hier ook een hub met 1 zaadbal... Het werd voor ons IVF ICSI... We weten niet hoe het zaad hiervoor was dus of het door het verlies van 1 bal komt weten we niet zeker. Succes Elmo
Als dat zo is moet hij een flink gat met litteken in zijn balzak hebben, die dan ook nog eens gehecht is. En zonder dokterbezoek? Waar basseren jullie je dan op? Vind denken een beetje raar. Hij moet dat toch echt gevoeld hebben hoor. Is toch erg gevoelige plaats.
Nog maar afgezien van het feit dat die bal daar niet als een losse knikker inzit. Wat dacht je van de zaadleider, bloedvaten etc....
Mijn man heeft ook één zaadbal, de ander is afgestorven door een ernstige ontsteking. Voor zover we weten is hij niet verminderd vruchtbaar. Als de andere zaadbal gewoon goed werkt, hoef je daar denk ik niet zo snel bang voor te zijn.
he martjemar, het kan zo zijn dat de bal terug in de buikholte is geschoten na een harde klap. dit heeft een vriend van mijn ook gehad hij belande met skate met zijn zaakje op een verhoging en weg bal. het moet een tijdje erg pijnlijk zijn geweest en toen hij er achter kwam dat hij iets miste hebben ze de bal weer naar beneden gehaald (laten indalen) maar de kans dat hij 100% gaat werken is erg klein geworden. het moet er uit hebben gezien als een los flubber vel terwijl de andere kant van de zak gewoon gevult was. nu moet je er nik mee van zien maar ja ik heb nog nooit in zijn broek gekeken (gelukkig niet) dus ja ik weet het verder ook niet. hij heeft nog geen kinderen en is er ook niet mee bezig dus of het invloed heeft gehad weet ik ook niet
@ Martjemar: bedoel je deze beschrijving? Zoja, dan heb ik je verkeerd begrepen. Verder las ik gister dat je per bal 100 miljoen zaadjes geproduceerd krijgt. Dus dat met die vruchtbaarheid, moet wel lukken. Je hebt maar 1 zaadcel nodig.
De huid van de bal waar geen bal inzit, 'verschrompeld' op een gegeven moment tot een dikke huidplooi. Wat je uiteindelijk dus ziet is gewoon een bal.