hoi hoi wij verwachten een tweeling en eigenlijk ben ik op zoek naar bijv een tweeling wagen (naast elkaar zitten/liggen) 2 ledikantjes 1 grote commode en wie weet nog wel veel meer maar dan wil ik eerst het geslacht weten van de kleintjes wie kan mij helpen? ik hoor graag van jullie ik woon in de omgeving alkmaar, afstand doet er wel een beetje toe liefst op ca 50 km afstand of natuurlijk korter. ik hoor graag van u mvg klaske
Hoi Friesje, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik heb nog de volgende dingen staan die wegkunnen: - grote tweeling wagenbak van UB Jungle (zwarte); - grote tweelingbox 145 bij 75cm in eikenhout Laat maar weten als je interesse hebt of foto's wilt zien! Groetjes, Adi
ben dan wel geen tweeling mama maar bij ikea serie hemnes staat een soort grote commode misschien iets voor jullie erg handig met veel lades!! succes!!
gefeliciteerd met je zwangerschap. ik zie dat je 10 weken zwanger bent. dus duurt als t goed is nog ff voordat ze komen. ik heb een tweelingwagen naast elkaar van X-Adventure. Net een jaar in gebruik en nog erg netjes. wij gaan hem binnenkort weg doen omdat onze dochter al 3 is dus mijn zoon makkelijk in een buggy mee kan. Ik woon in Noord Scharwoude dus ook niet ver van je weg. Laat maar weten of je interesse hebt en dan komen we over de prijs wel uit. Ik heb er 1 baby nestje bij dus dan moet je er nog maar 1 bij kopen.
Helemaal mee eens hier een tweeling van bijna 7 maand! Kijk maar eens op marktplaats ik heb die van ons inclusief maxicosie's gekocht voor 150 euro. Je kan ook een maxitaxi huren bij BabyRent® webwinkel.