Heb het nog nooit gezien, maar als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat diegene die "+1" zegt het eens is met de mening die daarvoor gegeven is...
ik heb het net toevallig voor de eerste keer gezien, leek indd op dat diegene bedoelde dat het dezelfde mening deelt met het stukje dat gequote is.
Dat is iets nieuws, van google plus. Hetzelfde als 'like' bij facebook en 'respect' van hyves. (Voor een google plus account heb je een uitnodiging nodig. Wil je dat, dan kun je me PB)
Van google had ik het inderdaad ook al wel eens gezien. Maar ik zou niet weten wat je met een google-account kunt, dus ik hoef die uitnodiging niet.
Ja wordt ook vaker gebruikt als mensen meerdere posts op naam willen krijgen. Dan is een bericht erbij +1
daar ken ik het idd ook van.. als je het eens bent met iemand voor je dan zeg je toch gewoon idem dito ofzo?
Ja ik gebruik het ook al jaren hoor... Bij de reacties op nu.nl staat het ook altijd en zo op wel meerdere fora's. Heeft naar mijn weten dus ook HELEMAAL niks met google te maken...