Heeft iemand hier ervaring mee? Ik gebruik zelf de testen van sensitest, alleen heb met die testen een piek van 2,5 dag (word ik een beetje nerveus van, want wanneer heb je dan je eisprong?). En qua kosten zit er ook nog een aardig verschil in... Hoor graag van jullie! Groetjes Flower
ik heb ze nu ook voor het eerst, maar vind ze nu al super irritant... Bij sensitest heb ik hele lichte streepjes en dan langzaam aan een knaller. Bij deze heb ik nu meteen al donkere streepjes en dan denk ik dus elke keer dat mijn knaller gaat komen. Had er nog 3 van sensitest liggen en daar eentje van gedaan en die is gewoon heel licht
Ik heb ze deze cyclus gebruikt, vind ze goed werken, duidelijk mn ei gevonden. Heb wel de gewone niet de extra gevoelig. Heb foto bijgevoegd.
ik had er 48 besteld... Blijf ze maar gewoon gebruiken, bij mijn ei zal hij er wel afknallen de streep haha. Had dit stomme gedoe ook met de z&k gewone testen
Bedankt voor jullie reactie! Het enige nadeel van Sensitest is dat ik daarmee een piek heb van 2,5 dag... Maar aan de andere kant, ik kan mijn piek wel vinden! Met 2,5 dag piek weet ik niet zo goed wanneer de eisprong ongeveer zal zijn.