CHAAM - Op de Kapelseweg in Chaam is een 10.000 klapper afgegaan in een kinderkamer. Een 12-jarige jongen stak een strijker af op zijn slaapkamer. Toen hij deze wilde uittrappen, trapte hij deze per ongeluk in een 10.000 klapper, die ook op de slaapkamer lag. De explosie die daar op volgde veroorzaakte een enorme ravage in de slaapkamer. De jongen kwam met de schrik vrij.
Waarom heeft een kind van 12 vuurwerk op zijn kamer? Ik zou me kapot schamen als het mijn zoon zou zijn... Je zou het bijna jammer vinden dat hij ongedeerd is...
Nou het is idd een stomme actie maar hij mag van geluk spreken dat hij niks heeft. Mijn neefje is door een stom ongeluk zijn hele hand kwijt geraakt en dat kind heeft ook nog steeds heel veel pijn. Het is dom van dat kind maar ik denk dan maar hij is pas 12 , en dus onwetend.
Die ouders hadden toch moeten/kunnen weten dat hij dit op zijn kamer had ik bedoel het is nu niet iets wat je onder je kussen kunt verstoppen (die strijker dan wel). Groetjes Anita
Omdat het zo goed is afgelopen moet ik er wel om lachen hoor Ik zie het al helemaal voor me in een huis: ratatatatatatatatatatatata en dat jochie maar heen en weer springen.
Ik vraag me inderdaad ook wel af hoe dat kind aan vuurwerk komt. Zal wel illegaal zijn want legaal kan hij er nog niet aankomen. Tis hier niet zo heel ver vandaan trouwens.
Zoiets kun je toch onder je bed of in je kast verstoppen? Misschien heeft het er maar 1 middagje gelegen.
jemig, gelukkig kwam hij met de schrik vrij... Hier ook een buurjongen, rotje onder zn jas... ook met de schrik vrij gekomen