Op de foto zie ik ook meer kleurverschil dan in het echt. Bekijk bijlage 681779 Maar ik test zondag voor het laatste. Ik ga proberen morgen niks te testen en dan zondag nog 1 sensitest en de digitale van sensitest. Dan stop ik er ook mee.
Ja dat komt omdat onze ogen zelf die kleine kleurverschillen niet kunnen waarnemen. Maar wel op een foto
Dat heb ik een paar weken geleden dus wel gedaan haha tot ik bij het scherp stellen van de foto ineens wel verschil zag haha. Dat verschil is ook minder zichtbaar als de foto is gemaakt. Heel vaag
Hi 2jongensmama, ik lees net jouw topic mee.. jeeetje wat spannend! Maar volgens mij dik gefeliciteerd!! Jouw topic geeft me goede hoop!! Ik heb op 25/2 10.000 pregnyl gespoten, 27/2 punctie gehad en 2/2 de tp... Wij lopen dus denk ik een dag na elkaar in het proces?.. ik mag officieel woensdag pas testen.. maar ben sinds gister toch al begonnen.. te spannend.. Ik heb er net zelf een topic over geopend, want ik geloof het ook niet .... zie daar foto's van mijn tests... Jij van harte gefeliciteerd!!
Spannend! We lopen indd precies een dag na elkaar! Ik heb vandaag niet meer getest en doe morgen nog 1 test..morgen is mijn officiële testdag (bij ons is dat dag 16). Zo spannend allemaal!
Officiële testdag vandaag! Gisteren niet getest (en oh wat was ik zenuwachtig, en ik weet het, geeft geen garanties, maar zo blij! Digitale van sensitest: (is 2-3 weken zwanger) Sensitest 10 Sensitest 25 Bekijk bijlage 681936