Prikkend gevoel daar beneden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xprincessx, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb sinds paar dagen een heel raar gevoel bij me schaamlippen. Als ik me afveeg na het toilet bezoek doet het beetje pijn en ik stond net ook onder de doucheen en had echt gevoel alsof iemand met een naald zat te prikken. Kreeg ook wat gespannen en trekkerig gevoel om me buik. Herkent iemand dit ? Zou dit groei of iets zijn ?

2. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Het lijkt op indalingspijn, maar ik herken de (combinatie van de) symptomen niet.

3. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kan dat nu al beginnen dan ? Sorry ik heb zelf niet veel verstand er nog van is me eerste kindje :)

4. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Zou even de vk bellen! Geen idee hoe indalingspijn voelt, maar ja stel je voor dat dit zo is dan is het wel belangrijk om de vk te bellen.

5. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misschien ben ik beetje dom hihihi maar ben namelijk van me zelf wel snel paniekerig maar zou ik dan nu bellen of Tot morgen wachten ?

6. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ik herken het. De gevoeligheid van je onderkant is waarschijnlijk omdat het beter doorbloed is. Toen ik dit kreeg ging ik met een spiegeltje kijken en schrok ik me rot omdat het ook helemaal opgezwollen was. Maar dit is normaal volgens de verloskundige. Puur door de druk op de onderkant en meerdere/betere doorbloeding.

Het trekken van je buik lijkt er los van te staan en puur de groei van de kleine te zin. Maar ik ben geen verloskundige dus als je twijfelt moet je gewoon even bellen! Voor het zelfde geld betekenen die combinatie wel iets anders!

7. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ben geen dokter maar zou niet weten waarom je de vk zou moeten bellen. Trekkerig in je buik lijkt me de groei en het prikkende gevoel de druk op je onderkant (kan je zelfs spataderen van krijgen op je schaamlippen) of mss een schimmelinfectie. Indaling kan ook nog al zijn dat vaak scherpe steken onderin je buik. Als je kindje nu aan t indalen is is dat geen probleem hoor, zegt niks over tijdstip van bevallen.

Wil je niet van vk/professional weghouden hoor maar ik vind dat een spoednummer toch wel voor spoed moet zijn, zeker buiten "werktijden". Zou hierom dus ook niet bellen maar gewoon aankaarten bij je volgende afspraak (tenzij je echt pijn krijgt oid)

8. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    .

Dit :)

9. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Moet vanmiddag voor controle langs komen dus dan kan ik het met ze er over hebben :)

10. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    En, wat zei de vk?

11. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het bleken me bekken te zijn en de banden dat er meer druk op kwam te staan

12. eefje1980

eefje1980 Actief lid

30 jan 2013
    127
    0
    16
    www.evelynspoppen.nl
    Ik herken het wel, pijnlijke schaamlippen etc. Maar ook last van mijn bekken, dus die combi klopt wel :-S

13. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Fijn dat je duidelijkheid hebt!

14. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja vindt inderdaad nu fijn om duidelijkheid te hebben ben van me zelf iemand die zich snel zorgen kan maken

15. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik had ook last van gevoelige schaamlippen en heb toen ander ondergoed gekocht ; grotere katoenen slips die beetje ruim zitten en toen was het over :)

Deel Deze Pagina