10-31 augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy1988

Wendy1988 Lid

29 jul 2013
    99
    0
    0
    wendy1988 29 augustus een jongetje :D

las van jullie facebookpagina mogen daar nog meer dames meekletsen?;)

2. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    wat leuk dat jullie geslachtaantal zo gelijk loopt, alhoewel de verassing/geheim natuurlijk nog niet bekend is, gefeliciteerd allemaal dames dat jullie nu allemaal over de 20weken zijn :D nog de helft, !!

3. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Het is hier erg rustig meiden! Zet maar even berichtje voor het geval topic gesloten wordt omdat er te weinig gekletst wordt ;)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja het is erg rustig hier he!

5. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    Ik denk omdat de meesten op fb zitten

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Op fb wordt inderdaad meer gepost.
    Ik denk er dan ook niet aan hier ook te reageren (tot ik weer een melding ontvang dat iemand anders heeft gereageerd :p).

Gaat alles goed met iedereen?

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier gaat alles goed!
    Nog 3wk tot de 3D echo,ik kan niet wachten!!!:D
    Nog maar 9 weekjes waarvan 1 week vakantie en dan heb ik al verlof.
    Nu werk ik sowieso maar 10uur P week dus de tijd vliegt sowieso wel om.
    Rond 15-30 juni komt het dakkapel en dan komt eindelijk schot in de zaak:D dan kan het leuke werk pas echt beginnen.
    Ik heb zover wel alles hier,alleen nog de gordijnen bestellen;)

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oooh die 3D echo kijk ik ook zo naar uit! Wij mogen 3 juni, dus nog even geduld. ;)
    Fijn dat je nog maar 8 weken hoeft te werken zeg!
    Ik moet er nog 10 en heb tussendoor maar 1x een dag en 1x een halve dag vrij...
    Merk ook wel dat het zwaarder wordt, ik reis ook best veel voor m'n werk en dat begint toch wel zwaar te wegen nu.
    Ach, we zien wel hoe lang het nog gaat.

Hier staat de babykamer en is eigenlijk zo goed als klaar. Zelfs alle kleertjes hangen in de kast, zo leuk! :D
    Ik moet alleen nog een mooie lamp voor aan het plafond, maar ik krijg niks gevonden wat ik én mooi vind én niet te duur is. Ik zoek dus nog maar even verder. Ook moeten we nog een stoel kopen voor op de babykamer.
    Eergisteren hebben we van die witten houten letters voor op de muur gekocht. De naam van ons mannetje komt op de muur, net zoals we bij onze dochter hebben gedaan. Een letter was er niet en moest besteld worden. Hopelijk komt die ook snel binnen! :)

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Schiet al lekker op he dames!!
    26 juni komt het dakkapel en kunnen we aan de kamers beginnen...ik verheug me er ontzettend op!!!:D

10. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Nog steeds zo een rust hier... Ik ga vanavond het kamertje bestellen denk ik... Zeer basic, maar dat moeten we natuurlijk zelf leuk maken :D Hopelijk heb ik van het weekend het behang klaar, kan ik daarna schilderen en de vloer laten leggen ;)

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Inderdaad rustig!

Leuk dat je het kamertje gaat bestellen Patruusje. Basic is juist mooi; kun je het met accesoires e.d. leuk aankleden. :)

Hier een mannetje wat 1 a 2 weken voor ligt qua groei. Hopelijk trekt dat nog een beetje bij, maar ik denk van niet. Amy was ook een grote baby (met 38 weken gehaald en 3680 gram).
    Verder een peutermeisje wat ontzettend dwars is, dus m'n energie gaat er zo snel doorheen. Maar gelukkig zijn het maar fases. :p:D

Vrijdag is ze jarig en wordt ze 3 jaar. Morgen dus traktaties maken voor het op het kdv en zaterdag vieren we haar verjaardag. Ze vindt het helemaal geweldig! :D

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Onze 3de hartendief!!<3

13. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik dacht ik zal hier weer eens een bericht gaan plaatsen... Vandaag de laatste muren schilderen, vl gaat beginnen aan de vloer en het kamertje komt vandaag binnen... Ik ben zooooo blij dat er eindelijk een beetje schot in de zaak gaat komen :D:D:D

14. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Bij ons is de babykamer klaar. Succes met laatste loodjes!

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier is het aftellen ook begonnen.
    Zoonlief doet zondag de communie en dan komt 26-6 het dakkapel en kunnen we beginnen met beiden kamers:D EIN-DE-LIJK!!!!

16. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Hier is het kamertje ook af.. ook de kleertjes gewassen en gestreken vond het wel een fijn idee om het op tijd af te hebben.. merk dat het wel rust geeft ben niet meer zo druk in mijn hoofd en slaap ook beter..

17. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hee meiden, ik dacht zal hier weer eens een vraag stellen :D

Ik lees dat 1e kindjes vaak vroeg indalen, maar hoe zit dat als een kindje in stuit ligt? Volgens de echoscopiste heeft de kleine nog een week of 4 om het zelf te doen, anders gaan ze een handje helpen...

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Amy lag bij mij met 32 weken nog in stuit en met 33 weken was ze inderdaad uit haarzelf gedraaid.
    Volgens mij hebben ze tot 34 weken de tijd en daarna gebeurt het soms ook nog wel, maar wordt het wel lastig (dacht ik...).
    Hopelijk draait ie nog! :)

19. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik hier nog bij aansluiten? Wij zijn uitgerekend op 31 aug, dus nog precies in dit topic ;). Het is ons eerste kindje en het wordt een meid :D Zo Leuk!!!

2 weken terug de intake van de kraamzorg gehad. As maandag hebben we een voorlichtingsavond in het zknhs over borstvoeding en 20 Juli hebben we cursus "bevallen in 1 dag"
    Kamertje is zo goed als klaar, nu nog de laatste dingetjes aanschaffen :)

20. groenvlindertje

groenvlindertje Actief lid

25 apr 2014
    158
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik kom me hier ook even bij aansluiten. :) Mijn uitgerekende datum is 21 augustus en het zal een jongen worden. De laatste dagen weer regelmatig misselijk, last van het zuur en overgeven. Hoop dat het snel beetje beter is. Verder zw-diabetes, maar tot nu toe loopt het goed.
    Voelen jullie je kindje nog steeds zo hard schoppen? Hier gaat hij de hele dag maar door. :)

Groetjes

Deel Deze Pagina