Licht bloedverlies na menstruatie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LunaMoon, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LunaMoon

LunaMoon Lid

2 aug 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik weet niet of dit specifiek gaat over zwanger zijn, maar ik hoop dat iemand zich herkend in mijn verhaal en haar ervaring kan delen.

Ik ben 23 jaar en aan de pil. Ongeveer drie weken geleden heb ik voor het eerst een blaasontsteking gehad, hiervoor heb ik furabid gekregen. Een week later was ik behoorlijk grieperig, hoofdpijn en ben met hartkloppingen naar de huisarts gegaan ( die toen niets vond of verder wilde onderzoeken)
    De week erna heb ik mijn stopweek gehad en werd iets later dan verwacht dan ook gewoon ongesteld. Echter na mijn menstruatie heb ik een week lang elke keer is ik naar het toilet ging, een beetje waterig licht roze/oranje verlies gehad. Behalve hoofdpijn had ik nergens last van. Ik heb ook een zwangerschaps test gedaan van de Kruidvat ( +test) in de middag, terwijl ik bloed verloor. Deze was toen negatief en dit is nu enkele dagen geleden.

Het bloeden lijkt nu over te zijn maar ik ben al enkele dagen enorm chagrijnig en prikkelbaar. Constant huilen om niets en niemand kan meer iets goeds doen. Ik herken dit van een eerdere zwangerschap welke ik heb onderbroken. + raar gevoel onderbuik en onderrug alsof ik ongesteld moet worden terwijl ik aan het begin van mijn cyclus zit. Ineens zin in hagelslag en voel me anders.

Het is mij niet duidelijk of dit nu vanuit de blaas of meer richting baarmoeder etc komt. En een zwangerschap na ongesteld te zijn geweest lijkt me ook niet logisch, maar de symptomen vind ik erg verwarrend.
    Mijn excuses voor het lange verhaal, hoop dat het te begrijpen is. Alvast bedankt voor jullie reacties

Deel Deze Pagina