Hoi ik had eens een vraag, Maar weet niet of jullie die kunnen beantwoorden, Maar niet geschoten is altijd mis toch..? Ik voel elke dag meerder keren per dag mn bmm 26,27,28,29 okt was mn bmm hoog! Met doorzichtig slijm, niet veel maar het was er wel, 30 okt was ie was lager Dus ik dacht miss mn ei geweest en gemist, Echter heb ik 29,30 okt getest en bijna geen streep.. 31okt weer getest duidelijke streep donkerder dan test lijn en bmm hoog en waterige afscheiding 1-11 weer hele duidelijke test en bmm hoog en waterige afscheiding 2-11 weer duidelijke test, en bmm hoog Maar met dikkere afscheiding, met dikkere afscheiding kan je tog niet zo'n test hebben? Nu 3-11 weer het zelfde positieve ovu test maar dikke witte afscheiding Ik zit nu echt ff te twijfelen,kloppen mn ovu testen wel, Geven ze echt mn vruchtbare dagen aan? Of reageren ze bij mij pas na mn ei Weten jullie er misschien een antwoord op? Bijgaand een fotootje van de ovulatie testen Bedankt alvast
Goedenavond, Wij als verloskundige zijn niet zo'n fan van ovulatietesten. Het gebeurt regelmatig dat je een vals positief resultaat krijgt, waardoor verwarring ontstaat. Ik zou voornamelijk op de symptomen letten die wijzen op een eisprong en daar meer op vertrouwen. Op de site Ovulatie Berekenen - Zwanger worden ! staan deze symptomen duidelijk uitgelegd. Succes! Groetjes Monique