Ik was benieuwd wanneer dus met hoeveel weken je al haartjes kan zien op een 3D pretecho ? Wij hebben met 28 weken een pretecho gepland staan en ik was benieuwd of we dan al kunnen zien of baby haartjes heeft
Ja dan kun je het wel al zien als het goed is, wij zagen bij de 3D echo met 25 weken dat de kleine al haartjes van zeker 1 cm had in zijn nekje en hij is inderdaad geboren met een matje in zijn nek
Hihi ja dat kun je goed zien,bij ons met 29 weken gaven ze vorige week ook met de 3D echo ook aan dat die van ons ook erg veel haar heeft en idd je zag t duidelijk 😊
Bij mijn zoon was het met 21 weken al te zien. Maar die had ook echt een enorme bos bij de geboorte. Op de foto zie je het niet echt goed maar op de echo heel duidelijk.
Met 27 weken een 3d echo gehad en idd, onze kleine dame had ook al haartjes.. Zo leuk om dat al te weten !
Bij mijn eerste zoon zagen ze ook veel haar! Nou hij was bijna kaal! Nu met anderhalf kun je het pas echt een beetje haar noemen...
Bij mijn oudste hebben ze daar niets over gezegd volgens mij en hij had behoorlijk wat haar. Bij de jongste zei ze met 20 weken al dat hij veel haar had en met de pretecho van 27 weken was het al best lang. Hij is geboren met best lang haar, had zelfs al een matje
Ik wist ook niet dat het al kon, maar met 31 weken hadden we een groei-echo en toen zei de echoscopiste ineens dat ze al een bos haar had! Ik hoop echt dat ze dat bij de geboorte ook heeft.
Bij mij was het tussen 28 en 32 weken ook goed te zien; ik weet alleen niet meer precies bij welke echo het was. Ik heb namelijk best wel regelmatig echo's gehad. Op een gegeven moment zagen we een lekkere bos haar! En dat was onwijs lief