Hallo allemaal, Ik ben momenteel 10 weken en 4 dagen zwanger en alles was tot nu toe perfect volgens de echo's. Ik heb sinds een paar dagen een constante druk, pijn in mijn buik. Herkennen jullie dat rond deze termijn? Het is erg vermoeiend, kan ook niet lang zitten op een stoel. Het is niet heel heftig qua pijn maar meer zeurderig en stekerig.. Ik hoop wat herkenning te horen zodat het me wat gerust stelt..
Klinkt als groeipijn.... Zolang je geen helderrood bloedverlies hebt met stolsels zou ik me niet al te druk maken. Anders even je vk bellen, die kan je waarschijnlijk beter geruststellen
Ik heb totaal geen bloedverlies. Denk ook niet dat dat gaat komen. Ik ben alleen nog nooit Zo ver gekomen in een zwangerschap en heb dus ook geen idee welke pijntjes er bij horen.. Dit klinkt dus als groeipijn? Ik heb wel het gevoel dat alles nog goed zit hoor! Schrok alleen van dat gevoelige buik gevoel!
Je bm groeit, dat kan een soort menstruatieachtige buikpijn geven en daarnaast worden je darmen natuurlijk nu ook opzij geduwt wat ook een onaangename, zeurende buikpijn kan geven (ook een opgezette buik etc.) ik heb het regelmatig gehad. Komt goed 😊
Klinkt idd als groeipijn. Herken het wel. Bij mij was het gepaard met bruinverlies, maar zoals je aan m'n banner ziet, gaat alles goed! Vaak helpt warmte, douche, bad of kruik er tegen.
Fijn om te horen! Ik heb idd ook al een best buikje. Ben erg slank van mezelf, maar mijn buik is best moeilijk te verbergen. Ik ga zo lekker douchen en misschien nog even naar het hartje luisteren . Bedankt voor jullie reacties!
Met een angelsound! Ik gebruik het heeel af en toe maar het is toch altijd weer heel fijn om het hartje te horen.
Ik kon oas wat horen toen ik 8 weken was. En dan was het heel goed zoeken. Ik weet nu precies waar ik moet zoeken en het geluid is nu ook veel sterker te horen!
Je hebt er nu niks meer aan, maar eigenlijk moet je wachten met het gebruik van een doppler (zoals een angelsound) tot je voorbij de 11 weken bent.
Ik heb het in overleg met mijn gynaecoloog gebruikt en was geen probleem. Ze hebben alleen liever niet dat je het te vroeg gebruikt omdat het onnodige paniek kan veroorzaken als je het hartje niet hoort. Ik vind het een top ding! Maar geen idee hoe duur het is, heb het van iemand te leen!
Volgens mij kun je ze voor 30 EUR op internet aanschaffen. Het klinkt idd als groei pijn, heb ook eigenlijk de volledige zwangerschap in meer of mindere mate buikpijn, inmiddels is het echt bekkenpijn geworden. (Ook geen pretje) ik vind de angelsound ook heel prettig hoor!
Tegen ons zei zowel de gynaecoloog als de verloskundige dat ze zelfs in het ziekenhuis pas na 11w met de doppler luisteren. Maar als jouw arts zei dat het goed, was dan zal dat.
Een AngelSounds is geen doppler. Overigens TS, kan het ook een blaasontsteking zijn. Bij twijfel even laten checken.