Nou sorry hoor maar er zijn dan van die dames die met 20 + weken nog wel ff in die draaimolen zouden gaan staan net als jij deed. En dan er achter komen dat je extra draaierig wordt nu en er uit pleuren met alle gevolgen van dien. Dan is zo'n bord niet voor niets lijkt me! Kijk t hoeft niet te gebeuren natuurlijk. Maar ik heb bij tijd en wijle ook ineens zoiets van WOW....! Eeeeven zitten maar.. Zomaar zonder aanwijzing of waarschuwing vooraf. Kan maanden goed gaan en dan ineens heb je dat. Kan ik me helemaal voorstellen dat het park voor dat soort waaghalsen niet aansprakelijk wil zijn!
Maargoed dat het zo is afgelopen en niet anders, zou zonde zijn geweest als je daardoor je kindje was kwijtgeraakt!
Het is inderdaad stom geweest van me, maar dat is altijd achteraf. Ik dacht echt 'het gaat vast nog wel' en toen ik er eenmaal in zat bedacht ik me en wilde ik er alsnog uit .. maar ja, die medewerker liet me er gewoon niet meer uit, waar ik erg van baalde. Heb de HA gebeld en aangezien zij met vakantie is, gaat ze een echo bij de vervangend HA regelen (wellicht morgen al). Dus wat sommigen al zeiden: dat ik nu zo ongerust ben is al een straf op zich.
Nouja, hij MOET die stang voor de veiligheid zo aandrukken anders is het nog véél gevaarlijker. Hij kon natuurlijk niet zien dat ze zwanger was.
We kunnen wel zeggen hoe stom ze is geweest,maar ja niemand is perfect! Iedereen doet vast wel eens iets tijdens de zwangerschap waarvan je denkt oeps had ik dat wel moeten doen? Tenminste zoals ik hier in de topics vaak wel lees. Je had gewoon niet verwacht dat de atractie zo was,dat kan gebeuren, je hebt zelfs geprobeerd te handelen ernaar maar werd genegeerd. Zou je maar niet al te rot eronder voelen hoor,zie het als een wijze les. Je erover stressen is ook niet goed voor de kleine.
Zijn schuld? hij doet zijn werk.....zij moet nadenken wat ze doet, zij is verantwoordelijk en dat hij haar er niet uitlaat, tja...ze is toch geen kind meer
Dat is wel waar, maar als zij duidelijk aangeeft dat ze eruit wilt had hij op zn minst kunnen vragen wat de reden daarvan was.. Maarja het is gebeurd en ze heeft er spijt van, ik vind dat ze nu wel vaak genoeg heeft gehoord dat ze fout zat.
weet je wat voor lange rijen er daar staan, die man zal wel gedacht hebben weer zo'n iemand die het eng vind en er toch nog uit wil. sorrie maar ik vind het erg dom dat ze die achtbaan in is geweest! er wordt zelfs gezegt dat je niet teveel moet springen en alles in het begin van je zwangerschap maar dan wel een achtbaan in gaan :-s
hahahahahaha... waar haal je DIE nu weer vandaan? Weet je... er zijn een aantal vrouwen die de TS 'stom' vinden maar ik lees hier een heleboel domme opmerkingen.. deze slaat alles! Spring, sport, zwem, werk. Je bent niet ZIEK! Kom op meiden, even die hersenen weer aanzetten! Enne... ik kan me niets voorstellen bij die achtbaan maar dat komt omdat ik een ontzettende bangerik ben
Ik vind het ook niet slim, maar ze heeft ervan geleerd en dat is uiteindelijk het belangrijkste + dat het goed gaat met de kleine natuurlijk. Maarja weet je wat het is? je kan het dan wel dom vinden, maar er zijn zoveel ergere dingen die een zwangere vrouw kan doen! Ik heb ooit gelezen dat een vrouw van 25 jaar in Engeland ,van rond de 10 wkn zwanger, was gaan bunjeejumpen...dat is pas echt dom!
Ik heb de vraag of je in achtbanen mag weleens langs zien komen bij de verloskundigen op deze site en zij vonden het geen probleem tot een week of 12 Iedereen beleefd zijn zwangerschap natuurlijk op haar eigen manier en diegene die angstig zijn voor het verliezen van de baby moeten zeker doen wat ze niet laten kunnen (of juist niet doen, hihi) Ik denk altijd maar zo als de verloskundige zegt dat het geen kwaad kan dan zal dat wel zo zijn. Ik ben voor het eerst zwanger en zij hebben er hun werk van gemaakt
Klopt! Niemand is perfect en denk ook eens aan de risico's van roken, cafeine, alcohol en dat soort dingen! Ik heb me net zoals de TS wel eens onzeker/schuldig gevoeld achteraf. Niet omdat ik in een achtbaan was geweest, maar omdat ik een half rood wijntje bij een dinertje had gedronken. Had ik dus achteraf ook beter niet kunnen doen, de onzekerheid en schuldgevoel is erger dan dan je er plezier van hebt. Op het moment zelf denk je: ach, het kan geen kwaad, maar achteraf ga je twijfelen... Maar ook zwangere dames blijven menselijk, dus niet te snel (ver)oordelen
Ik was (achteraf gezien) 4 weken zwanger en ben in six flags alle achtbanen afgeweest. Ik heb eerst wel info gezocht of het kwaad kon en ik heb overal gelezen dat het geen kwaad kan tot 12 weken omdat het kind nog achter het schaambot zit. De enige reden waarom het niet goed zou zijn is als de stang in je buik komt wanneer het kindje zich daar bevindt. Ikzelf zou met 10-11 weken ook niet meer in een achtbaan gaan, maar het kan (zoals de HA al zei) weinig kwaad. De borden staan er inderdaad om te voorkomen dat ze aansprakelijk gesteld worden mocht er later iets fout gaan in de zwangerschap. En ik ken inderdaad zwangere vrouwen die veel grotere risico's nemen (zoals door blijven roken) en daarop wordt heel wat milder gereageerd...
Inderdaad je bent niet ziek. Tjonge jonge moeten we dan maar op de bank gaan zitten voor 40 weken? Echt niks kan meer tegewoordig! Ben blij dat ik lekker relax ben en me niet zo druk maak om de dingen die ik doe wat een ouwe wijven gedoe af en toe zeg! In Afrika werken de vrouwen door tot ze moeten bevallen, ze bevallen zelfs op hun werk en gaan vaak ook nog eens direct aan het werk die krijgen toch ook gezonde kinderen? Als we zo doorgaan zul je ook nog eens zien dat iedereen binnenkort alleen nog maar met ruggenprik wil bevallen.
Oh ja? Volgens mij gaat er regelmatig wat mis met pasgeboren kindjes in 3e-wereldlanden hoor! En met de moeders ook, die gelijk weer het land op gaan. In dat soort landen is het sterftecijfer aardig hoog.
Dat van die achtbaan; tot je echt een buikje gaat zien kan het idd geen kwaad. Maar ik zou wel goed kijken vantevoren hoe wild het eraan toe gaat.
Wat je zegt is waar maar het heeft veel meer met hygiëne omstandigheden te maken dan met werken etc. Dat is nou vrijheid en welvaart: dat je je om ALLES zorgen kan maken! Tja want als je ergens in Nigeria woont heb je wel wat anders aan je hoofd dan een de achtbaan of een Cannelly!