je voorgevoel heeft niet altijd gelijk.....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Magdalena6, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    heb gisteren de 20 weken echo gehad, super gaaf trouwens...
    gelukkig zat alles erop en eraan..! :D
    maar we hadden een voorgevoel wat het zou gaan worden.. ;)
    en toen kwam het moment .... zoeken naar de beentjes... :confused:
    ' nou , jij krijgen een DOCHTER ' ! '' :) ik zie er 3 streepjes...''
    we dachten zelf namelijk aaan een jongen maar zo zie je maar weer dat je voorgevoel het niet altijd gelijk heeft. ! ;) :)
    maar we reuze blij ! nu kunnen we eindelijk zeggen , we krijgen een dochter ! makkelijker met kleertjes ,naam uitzoeken...
    HELEMAAL HAPPY ! :D :D :D :D :D

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    leuk hoor :D
    gefeliciteerd !

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    dank je wel !
    zo te zien , moet jij nog ff geduld hebben of je het zeker weet wat het wordt.. maar heb jij ook al een voorgevoel ?

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik had bij allebei een goed voorgevoel, mijn man niet. die had het bij de eerste goed, maar nu toch echt niet.

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    50% kans!

Van harte gefeliciteerd! Ik weet niet wat het wordt.. best spannend en begin nu wel wat nieuwsgierig te worden :D

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Hej niet te vroeg juichen hoor!
    Het kan nog steeds een jochie zijn.
    Een 20 weken echo geeft geen 100% zekerheid. Zeker niet als ze zeggen dat t een meid is.
    Maar iig gefeliciteerd dat alles erop en er aan zit. Vond ik een hele verademing dat ze dat allemaal zo goed konden zien :)
    Bij mij zeiden ze ook meisje. Heb toen nog een pretecho gehad (de meneer werkt zelf in het zh dus weet er iig genoeg van) en die zei ook meisje....MAARRRR dan heb je nu 97% zekerheid zei hij er bij.
    Ik zat zelf op de 90% zekerheid :p
    Hopelijk is het toch echt een meid want ben stiekem toch steeds meer roze aan t kopen :)

7. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik denk echt 99,9 % dat ik een meisje krijg maar a.s vrijdag 20 weken echo dussssssssss ben benieuwd.
    maar jullie horen het van mij.

8. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Gefeliciteerd! maar wil je mood ook niet verpesten.. Myn zus kreeg ook een meisje...

maar bleek na de bevalling toch een mooie zoon te zyn;)
    maar goed, komt het cliché weer aan, jongen meisje als het maar gezond is!

Fyne zwangerschap!

9. minniemouse

minniemouse Actief lid

Mar 11, 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Wat een grap van je voorgevoel dan he? 8)

Wij hebben hier 8 maanden lang gedacht een dochter te krijgen. Puur en alleen gevoel, geen geslachtsecho laten doen hoor...

Toen Thymen geboren werd zat er ineens toch een piemel :)

nu na 2.5 week ben ik er nog niet helemaal aan gewend dat ik een zoon heb hahahaha...

(komt ook omdat ik bij de eerste het wel goed had....)

10. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    ben ik helemaal met je eens, jongen/meisje als het maar gezond is !maar het is zo jammer dan als je alles in de kleur roze gekocht hebt terwijl het eigenlijk blauw had moeten zijn... :) :) :) :)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij ons was de echoscopist er ontzettend zeker van: 3 streepjes, daar was echt niks van een los piemeltje of balzakje van te zien hoor! Een dochter dus!
    En, mijn voorgevoel klopte, :) Kan ik voorlopig maar weer blijven bogen om mijn befaamde intuitie, :)

12. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Bij mij was de echoscopiste bij de 20 weken echo ook 100% zeker.
    Maar die zekerheid kunnen ze je pas geven als ze er echt uit is.
    Een balzakje kan namelijk een beetje in een vouw tussen de beentjes zitten tijdens de echo. er zitten nml nog geen balletjes in (die dalen pas n tijdje na de bevalling in) en dan kan het zakje er uit zien als 2 schaamlipjes waarbij de vouw gezien word als de schede.
    Dat kleine worstje is heel makkelijk over het hoofd gezien.
    En de echoscopist die mijn pretecho deed (die dus een echoscopist is in een ziekenhuis en dit tussendoor doet omdat hij dan tenminste echt dingen kan uitleggen en laten zien) beaamde dat idd ook. Hij zag ook een hamburgertje...MAAR zijn hij; "het is nog geen 100% zekerheid. Ik durf omdat t de 2e x is 97% te zeggen....die 3 procent krijg je pas na de geboorte!"
    Dus ik houd een slag om de arm hoor!

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Tuurlijk klopt je voorgevoel niet altijd. Maar bij mij heeft ie tot nu toe feilloos gewerkt, bij elke zwangerschap en ook bij vrienden. Maar ik hou er meestal gewoon rekening mee dat het een... baby wordt :D

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    LOL!
    das wat ik altijd zeg als ze vragen wat t wordt
    Al zeg ik soms ook wel dat t een knijntje wordt :)

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

:D of een eekhoorn

16. MvM

MvM Niet meer actief

Wij hebben afgelopen week de 20 weken echo gehad en mijn gevoel was juist, we krijgen een dochter.
    Ik kreeg niet 100 maar 200% zekerheid, ze zei zelfs stellig dat als dit een jongetje zou zijn ze persoonlij kde babykamer blauw kwam verven ;)

17. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Hihi, hier hebben ze met de 20 weken echo, en de pretecho met 24 weken ook gezegd meisje. Hebben dus ook véél roze gekocht en gekregen, zou wat zijn als het een jongen was! :) Daarom ook één blauw dekentje en lakentjes wat bij allebei de dekentjes past (roze en blauw) als het echt een meid is heeft ze dus evengoed een blauw dekentje :p De muren van het kamertje zijn groen, dus die hoeven niet over :)

18. jessica507

jessica507 Actief lid

Jan 11, 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    bij ons klopte het gevoel en is 3x bevestigd
    2x met pretecho 18 en 26 weken en met de 20 weken echo.
    tja.. we hebben dan toch echt pech als het een jongetje blijkt te zijn want we hebben de slaapkamer en toebehoren in het roze :) :)

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij zaten er ook naast met ons gevoel. We dachten beide dat het een jongetje zou zijn, maar het is toch echt een meisje.. 2x bevestigd :D
    En als het toch een jongetje wordt, dan moet ik veel nieuwe kleertjes kopen en een muur verven. Hebben nl een lichtroze muur, en de kleertjes zijn allemaal roze, of het zijn jurkjes :)

20. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    hahaha ja idd... had me spulletjes ook Lime.. en kleertjes ook neutraal/uni... ik dacht dan kan het altijd... ;)

Share This Page