10.5 maand en nog niet willen staan..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mindy26, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ik vind 10 maanden ook nog niet zo oud hoor. Hier twee meisjes die motorisch vrij vlot en gemiddeld zijn en stonden rond 8 maanden, maar brabbelen maar heel weinig. M'n jongste zegt nu sinds deze week pas bababa en ze is al bijna 9 maanden...

2. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Ach leren gaat met horten en stoten. Mijn vlotte baby stond met 7 maanden. Ik was apetrots, praten brabbelen deed hij dan weer minder. Iedereen zei hij loopt vast voor zijn eerste verjaardag. Nou daar wacht ik nu met 13,5 maand nog steeds op. Hij is wel meer gaan kletsen maar hij heeft nog geen behoefte aan loslopen. Vriendinnetje haar dochter is even oud. Die kon heel erg goed liggen met 10 maanden draaide ze als ze dat leuk vond. Maar her was echt minimaal. Nu staat zij ook aan de meubels, stapt ze aan de hand en is even ver als onze man. Het zegt dus helemaal niks, zolang jij maar wel het gevoel hebt dat de meer kan dan een maand geleden zou ik me geen zorgen maken. En kunnen is dannover het hele ontwikkelingsgebied. Dus motoriek, sociaal, praten etc.

Share This Page